Het hebben van de juiste contacten en relaties is in de huidige tijd steeds belangrijker. Het opbouwen en onderhouden van een duurzaam netwerk helpt je sneller en effectiever bij het bereiken van je doel: ondernemen met passie in een succesvol bedrijf. Wij helpen je dit doel te bereiken met ons 3D Business concept. 3D staat voor een driedimensionaal medium, beeld of prestatie. Zo ook de drie pijlers van Regio Business: offline, face-2-face en online. Maar hoe profiteer je optimaal van deze mogelijkheid?
Hoe begin ik?
Word lid! Je profiteert optimaal van alle mogelijkheden door het aanmaken van een online profiel. Ben je lid, maar heb je je profiel nog niet verrijkt? Klik op de link 'wijzig mijn profiel' rechtsboven in de website (boven de zoekbalk). Je ontvangt dan een nieuwe link waarmee je je profiel kunt wijzigen.
Offline: Regio Business zakenmagazines
Onze zakenmagazines in regio Midden-Brabant, regio Oost-Brabant en regio West-Brabant bereiken ruim 45.000 beslissers (de meeleesfactor is hierin meegenomen). In de zakenmagazines van Regio Business Midden-Brabant, Oost-Brabant en West-Brabant lees je over weergaloze successen, zakelijke missers, doordachte visies, persoonlijke dips en de kracht van netwerken. Laat de regio weten wie je bent en wat je doet door je te profileren in deze tweemaandelijkse zakenmagazines met een oplage van 3 x 5.000 exemplaren.
Face2-face: BOB Events
Laat je gezicht een paar keer per jaar zien op een BOB Borrel, woon de BOB Masterclasses en BOB Talkshows bij en neem deel aan een BOB Debat. Kijk vooraf op het platform wie ook naar de BOB Borrel komen en nodig ze bijvoorbeeld uit bij het BOB Meetingpoint.
Online: Business platform
Deze website biedt je een zakelijk platform waar ondernemende mensen contacten kunnen leggen op het juiste niveau. Je vindt er profielen van personen en bedrijven, regionaal nieuws en een uitgebreide business agenda. Stuur een nieuwsbericht of agenda-item naar ons toe (marketing@regio-business.nl) : dit zorgt voor online exposure. Je bericht wordt door zo'n 61.500 mensen gezien, via onze website en onze social media kanalen.