Seminar Servicegericht design van Everbetter in Tilburg

Het seminar Servicegericht Design van Everbetter is een middag vol ideeën over een onontdekte kracht van design. Het is bedoeld voor marketing- en communicatiemedewerkers en directeuren van bedrijven die het verschil willen maken.

Everbetter

Verkeerde inname van medicijnen, misgelopen orders, foutief betaalde facturen, onbegrepen handleidingen, verdwaalde ouderen. Er zijn nog te veel contactmomenten tussen bedrijven en mensen die niet lekker lopen. Onnodig. Servicegericht design is het ontwerpen van communicatiemiddelen die horen bij de servicefase van de customer journey. Door slim design kunnen we veel zinvollere contactmomenten creëren die de relatie tussen mensen en merken verbeteren.

Tijdens het seminar wordt gepraat over nieuwe designmethodes die stroeflopende contactmomenten tussen mensen en merken effectiever maken. Er is een interactieve presentatie en veel ruimte om van gedachten te wisselen.

Datum en tijd
Woensdag 15 november van 15.00 uur tot 17.00 uur.

Programma
- Inkijkje in de impact van servicegericht design.
- Waardevolle inzichten over een nieuwe mindset en over nieuwe ontwerpmethodes
- Op een interactieve manier kennismaken met psychologie & design en direct toepasbare kennis mee naar huis nemen.
- Van gedachten wisselen wat servicegericht design voor jouw bedrijf kan betekenen.

Locatie
Qlubhouse
Tivolistraat 6
5017 HP Tilburg

Kosten
Deelname is kostenloos.

Aanmelden
Je kunt je voor dit seminar aanmelden.