Multicopy: Trendsessie merkactivisme in Vianen

Na een succesvol evenement eerder dit jaar organiseert Multicopy The Communication Company voor de tweede keer een Trendevent over merkactivisme. Het evenement vindt plaats op 27 juni in Hotel Vianen.

Multicopy
Als je je vandaag de dag wilt onderscheiden en succesvol wilt zijn, zul je voorop moeten blijven lopen. Tijden veranderen – en daarmee jouw klanten, jouw concurrentie, het koopgedrag, de klantenloyaliteit en nog veel meer.

Multicopy The Communication Company wil dan ook graag kennis van trends en ontwikkelingen met jou delen. Dat doen ze bijvoorbeeld samen met PIM, het Platform Innovatie in Marketing.

Dit platform bestaat uit gerenommeerde marketeers, communicatiespecialisten en trendwatchers. In februari hebben zij het PIM Trendrapport 2019 uitgebracht. Wat zijn veranderingen, wat is succesvol en wat niet. Hoe reageer je op steeds mondiger wordende klanten die ook minder loyaal zijn dan vroeger?

Zij nodigen je graag uit voor een Trendevent dat wordt georganiseerd door PIM en Multicopy The Communication Company. Met gratis toegang, professionele presentaties en een exemplaar van het Trendrapport 2019.

Stefan Harzevoort, strateeg bij Valtech en schrijver van het Trendrapport, vertelt je over merkactivisme aan de hand van zijn bevindingen en verschillende cases. Tim Claassen, strateeg bij Havas Lemz, laat zien hoe merkactivisme voor jou kan werken en hoe je optimaal kunt profiteren van de kansen van nu.

Op 27 juni ben je vanaf 15.00 uur welkom in Hotel Vianen. Ze besluiten het programma om 17.00 uur met een gezellige netwerkborrel. Graag tot dan, want zij willen jouw bedrijf graag de grootsheid geven die jij verdient.

Aanmelden:
Schrijf je in via deze link.