< Terug naar alle leden

Balans Vastgoedbeheer Branche: Bedrijfshuisvesting, Overig bedrijfshuisvesting

Bedrijfsomschrijving

Heb je (verhuurd) vastgoed? Wij zijn je graag van dienst om je alle werkzaamheden die hieruit voortkomen uit handen te nemen. Het beheren van jouw vastgoed bestaat onder andere uit het incasseren van de maandelijkse huur, het voeren van alle communicatie met de huurder, het up-to-date houden van de administratie en het oplossen van technische storingen.

ONZE DIENSTEN

Administratief beheer
Bij het verhuren van vastgoed komt veel administratieve rompslomp kijken. Wij nemen dit graag voor je over. Het administratief beheer omvat; het uitvoeren van inspecties bij oplevering en eindoplevering, het registreren en up-to-date houden van huurders- en gebruikersgegevens, de huurovereenkomsten en beheerovereenkomsten opstellen en indien gewenst het aan- of afmelden bij een energiebedrijf van jouw keuze.

Financieel beheer
Het maandelijks versturen van huurfacturen en de controle dat de huur netjes op tijd wordt betaald valt natuurlijk ook onder onze dienstverlening. De huur en borg lopen veilig via onze zakelijke beheerrekening. Wanneer de huurder niet op tijd heeft betaald, gaan wij direct over tot het versturen van een herinnering, om achterstanden tot een minimum te beperken. De ontvangen huur staat uiterlijk op de 15e van iedere kalendermaand op jouw rekening. Daarnaast zullen wij in overleg ook de jaarlijkse huurverhogingen doorvoeren en indien nodig een afrekening opmaken voor de stookkosten of servicekosten.

Commercieel beheer
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je huurinkomsten misloopt wanneer er leegstand ontstaat. Zodra een huurovereenkomst ten einde loopt, staan wij daarom alweer voor je in de startblokken om op zoek te gaan naar de juiste opvolgende huurder. We zullen het onroerend goed online aanmelden en op zoek gaan naar de meest geschikte kandidaat binnen ons eigen netwerk of via een van onze lokale partners.De potentiële huurders worden door ons volledig gescreend, waarbij we rekening houden met jouw wensen tijdens deze selectie. Als het dossier compleet is en je akkoord bent gegaan met de kandidaat zullen wij de huurovereenkomst opstellen en aanbieden ter ondertekening.

Technisch beheer
Wanneer er reparaties of onderhoud nodig zijn aan jouw vastgoed, wil je dit natuurlijk zo goed mogelijk geregeld hebben. Wij zijn het rechtstreekse aanspreekpunt voor jouw huurder bij storingen, waardoor je zelf niet 24/7 bereikbaar hoeft te zijn. Wanneer de huurder een technische storing bij ons meldt zullen wij eerst kijken of dit voor rekening van huurder of verhuurder valt en zullen we vervolgens samen met je kijken naar een passende oplossing. In overleg schakelen wij vakmensen uit ons netwerk in, maar dit kan natuurlijk ook iemand uit je eigen netwerk zijn. Ook het jaarlijks onderhoud kunnen wij voor jou verzorgen. Wil je verbeteringen doorvoeren in jouw woning, wij helpen je graag met een passend advies.


Contactgegevens
Arnesteinweg 48 F
4338 PD Middelburg
T: 085-4010568
I: Website

Business facts
Medewerkers: < 5
Oprichtingsjaar: 2022
Vestigingen: 1
Jaaromzet: -