< Terug naar alle leden

B-Partners Branche: Personeel & organisatie, Opleiding en coaching

Bedrijfsomschrijving

B-PARTNERS
IN KLANTGERICHT ONDERNEMEN
“Samen maken we jouw organisatie in alle haarvaten klantgerichter. En gaan we voor de 5***** reviews van je klanten en je medewerkers!”

3 PIJLERS VAN BELEVING
MERKBELEVING
Het verhaal van je organisatie; welke (service) belofte doe jij aan jouw klanten?

KLANTBELEVING
Wat is de behoefte van je klant en hoe creëer je de ideale klantreis?

TEAMBELEVING
Hoe kunnen je mensen bijdragen aan de optimale klantbeleving?

Een blije klant is een blijvende klant.
B-Partners helpt je alle lagen van je bedrijf klantgerichter te maken en het unieke verhaal van jouw organisatie helder te krijgen.
Het resultaat: een betekenisvolle organisatie, medewerkers met hart voor de zaak én blijvende klanten.

WAT DOEN WE
B-Partners is de expert op het gebied van het optimaliseren van je klantcontact. Om een 5**** review van je klanten en medewerkers te krijgen, moet Het Verhaal van je MERK, KLANT en TEAM in balans zijn met elkaar.

ADVISEREN
Van Customer Journey en Salesfunnel tot klantcontactstrategie

IMPLEMENTEREN
Processen, contact- en CRM software,
Rapportages; je medewerkers handvaten geven

ACTIVEREN
Van Belofte naar Bewijs: DISC sessies, trainingen Klantgericht communiceren, coachen van medewerkers en MT challenges

3B model B-Partners: merkbeleving, teambeleving, klantbeleving
Om zo het contact met je klanten nog duurzamer te maken. En de kosten te verlagen door onnodig klantcontact of herhaalverkeer te voorkomen, zonder dat de klanttevredenheid daalt.

We adviseren niet alleen hoe je alle lagen van je organisatie én mensen klantgerichter kunt maken, wij staan aan je zijde om het samen te doen.

QUICK SCAN
We gaan ontdekken wat het vliegwiel is in jouw organisatie. We onderzoeken de 3 pijlers in een quick scan. Deze quick scan geeft heldere hands-on adviezen; van quick fixes tot proces- en organisatieverbeteringen. Gun jezelf een goede analyse van je organisatie en je mensen. Vanuit daar kun je je strategie verder vormgeven en klantcontact optimaliseren. En natuurlijk betrekken we je medewerkers in het proces.

DE VOLGENDE STAP…
Na de Quick Scan bekijken we samen op welk aspect van onze 3B methode we meer nadruk moeten leggen. Gaan we aan de slag met je Merkbeleving, Klantbeleving of Teambeleving. Of natuurlijk alle 3. Onze vertrekpositie is altijd het Klantcontact.

MERK BELEVING
Hoe zet je jouw product of dienst in de markt? Ken je je doelgroep en weet je waar je doelgroep behoefte aan heeft? Wij helpen je graag bij deze vraagstukken om een praktisch marketingplan neer te zetten. Met een heldere missie, visie, merkwaarden en klantbelofte. Essentieel hierbij is je medewerkers in het proces mee te nemen, zodat het gedragen en gevoeld wordt. En Het Verhaal door je mensen verteld wordt.

KLANT BELEVING
Oprechte interesse in de leefwereld van de klant, hun uitdagingen en behoeftes. Je wil tenslotte waarde toevoegen daar waar de klant het nodig heeft. Dit zorgt niet alleen direct voor een beter resultaat, maar je bouwt ook een duurzame klantrelatie op.

We stellen de ideale customer journey voor je samen per klant doelgroep. Want een bijzondere beleving zorgt voor een blijvende herinnering.

Daarnaast brengen we je huidige salesproces in kaart, behouden wat goed is en bouwen uit wat verbeterd kan worden. We trainen je salesteam en zorgen ervoor, dat zij met de juiste inzichten het hart van je klant raken.

TEAM BELEVING
Je hebt veel energie gestoken in het vaststellen van je merk en je merkwaarden die passen bij het verhaal van je organisatie. Maar wat is het verhaal van je team? Welke cultuur heerst er in de organisatie? Hoe zorg je ervoor dat deze waarden doorleefd worden door je team? Dat ze tastbaar worden voor degene die het meeste contact hebben met je klanten?


Contactgegevens
Veemarktkade 8
5222 AE 's-Hertogenbosch
T: 06-19628527
I: Website

Business facts
Medewerkers: < 5
Oprichtingsjaar: 2020
Vestigingen: 1
Jaaromzet: -