Tilburg is een geweldige stad en dat willen we aan iedereen laten zien.Want hoe meer mensen dit weten, des te meer mensen in Tilburg gaan wonen, werken, studeren en verblijven. Natuurlijk doen we dit niet alleen, sterker nog, de hele stad werkt hieraan mee. Want alle Tilburgs voelen het: de stad leeft, bloeit en bruist als nooit tevoren.
We hebben de activiteiten ingedeeld aan de hand van onze vier doelgroepen; bollebozen, bewoners, bezoekers en bedrijven. We zijn ons ervan bewust dat er een overlap bestaat tussen de doelgroepen – een student kan immers ook bewoner zijn – maar de verdeling zorgt voor structuur en leesbaarheid. Voor de doelgroep bedrijven is er de website makeitintilburg.com.
Wij promoten Tilburg. We toetsen daarom altijd of een bepaald evenement of initiatief past binnen het merk en het DNA van Tilburg: sociaal x experimenteel = creatie. We beoordelen ook of de activiteit (inter)nationaal aandacht kan verwerven voor het bijzondere karakter van de stad. In het Strategisch Plan Citymarketing noemen we dat de ‘on brand/off brand-strategie’. Daarnaast werken wij altijd op basis van verhalen; samen met onze partners vertellen we verhalen die mensen bijblijven en die benadrukken hoe bijzonder Tilburg is. In het Strategisch Plan noemen wij dit ‘storytelling door partners’.
Citymarketing Tilburg bestaat uit: Marc Meeuwis, Maartje Verschure, Ben Smit, Nicole Severijns, Sanne Leenders, Roxanne van de Zanden, Sanne de Moor en Madeleine van Belkom. Samen met een flexibele schil aan lokale ondernemers zullen we de marketingstrategie de aankomende jaren verder vorm geven.
Contactgegevens
Burgemeester Stekelenburgplein 199 Unit 1.1.
5041 SC Tilburg
T: 06-20224681
I: Website
Business facts
Medewerkers: 5 - 10
Oprichtingsjaar: 2015
Vestigingen: 1
Jaaromzet: -