Thema: Online marketing

Bekijk alle thema’s >
Thumbnail

Tribal en Digibiz: Het Nieuwe Werken 3.0

Juli-Aug 2011

Een lekker potje gamen in de kelder, kennis en inspiratie opdoen bij de buren, chillen in loungeruimtes en in alle rust kunnen werken in speciale stiltecabines: dit zijn slechts enkele voorbeelden van het nieuwe werkconcept van Tribal Internet Solutions en Digibiz. Beide internetmarketing bedrijven stappen over op ‘Het Nieuwe Werken 3.0’, als zij begin volgend jaar gezamenlijk hun intrek nemen in De Gruyter Fabriek in ’s-Hertogenbosch.

Lees verder
Thumbnail

Have a nice Day: Meer grip en rendement op online activiteiten

Nov-Dec 2013

Om klanten nog beter in hun informatiebehoefte te voorzien heeft Have A Nice Day (voorheen digibiz en Tribal Interne solutions) de app SQORES ontwikkeld. de onlangs door het online bureau gelanceerde app brengt online statistieken eenvoudig en overzichtelijk in kaart. ‘Wij willen onze klanten zo transparant mogelijk van informatie voorzien. Met SQORES gaan cijfers echt voor hen spreken. Zo ontstaat er nog meer grip en rendement op hun online activiteiten’, aldus Matthijs Verberkmoes, sales en Marketing adviseur van Have A Nice Day.

Lees verder
Thumbnail

Webhoost: Sleutel tot online succes

Nov-Dec 2013

Mitchel Weber (23) en Rogier van Oosterhout (24) delen hun plezier in online marketing met u. Webhoost zet mensen graag op het verkeerde been. spanning creëren, daar vang je aandacht mee en houd deze langer vast.

Lees verder
Thumbnail

Column Joris van Ekert: Online verleiden

Juli-Aug 2014

Ken je de film Minority Report nog? Een sciencefictionfilm uit 2002 met Tom Cruise die zich afspeelt in het jaar 2054, waar criminaliteit is uitgebannen door het gebruik van ‘Pre-Crime’; een anti-misdaadcorps dat kan voorspellen of er bijvoorbeeld een moord gaat plaatsvinden.

Lees verder
Thumbnail

Column Martijn Vervoordeldonk: Wat krulfriet over intelligentie zegt

Sept-Okt 2014

Of ik een pagina op Facebook over krulfriet heb ‘geliked’? Nou nee! Jij? misschien had ik dit wel moeten doen. Want het ‘liken’ van krulfriet op Facebook bepaalt voor 20% of ik intelligent ben. Ik denk: dit gaat nergens over. Maar de keiharde cijfers winnen het van mijn onderbuikgevoel. Kijk maar eens naar het filmpje van Jennifer Golbeck: The curly fry conundrum. Alles wat jij en ik doen op het internet wordt vastgelegd. Facebook telt 1,2 miljard maandelijkse gebruikers. daar kan een gemiddeld steekproefonderzoek van 1500 respondenten niet tegenop. Het internet is dé bron. Big data meet hoe mensen zich online (gaan) gedragen. Vergeet de rest. Big data is BIG!

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven