Online e-cursus Klantgerichtheid van Jos Burgers

Goed nieuws voor iedereen die in het nieuwe jaar fans wil maken van zijn klanten. Het afgelopen jaar heeft Jos Burgers van Burgers Marketing in Oisterwijk hard gewerkt aan het produceren van een online programma klantgerichtheid met zijn beste tips en ideeën.


Ma 16 Jan 2017

Het resultaat is een programma van zeven keer een half uur korte pakkende video’s met uitleg, zelftests, oefeningen en checklists. Gewoon te volgen op de bank thuis of in de trein, op je tablet of smartphone. De e-cursus bestaat uit zeven online tracks (max. 30 minuten) over het overtreffen van de verwachtingen van klanten.

In zijn programma's vuurt hij een spervuur aan eye-openers op je af. En dat niet in een droog college, maar juist in een levendige presentatie vol humor en voorbeelden. Jos houdt zijn publiek een spiegel voor, waardoor elke deelnemer concrete verbeterkansen ziet in de eigen organisatie. De tijd vliegt! Eigenlijk kun je Jos nu dus op elk moment van de dag en op elke plek ‘inschakelen’ om je even bij te spijkeren over klantgerichtheid. Ideaal.

Jos Burgers
Jos Burgers is één van de meest succesvolle managementauteurs van Nederland. Zijn boeken Klanten zijn eigenlijk net mensen (2006), Hondenbrokken (2009), Gek op Gaten (2012) en de De Wet van Snuf (2014) werden verkozen tot best verkochte managementboeken van het jaar.

Ga naar www.elephantroad.nl voor meer informatie. En probeer het gewoon eens uit.

< Alle nieuwsberichten