< Terug naar alle leden

Davy van der Zanden

Directeur/Eigenaar bij NLmatch

Stuur contactverzoek LinkedIn

NLmatch Branche: Marketing & communicatie, Overig marketing en communicatie

Bedrijfsomschrijving

B2B telemarketing specialist voor afspraken waar je omzet uit kunt halen

B2B-specialist
Wij maken commerciële afspraken voor accountmanagers bij bedrijven in Nederland.

Kwaliteit
Alle gemaakte afspraken voldoen aan vooraf door de klant vastgestelde voorwaarden.

Kwantiteit
Onze focus op B2B en jarenlange ervaring zijn de basis voor een hoge productiviteit.

Zo krijgen wij jou bij de juiste mensen aan tafel
Wil je dat meer bedrijven kennismaken met jouw producten en/of diensten, maar heb je niet voldoende capaciteit? Heeft jouw salesteam niet de juiste kennis en kunde of ontbreekt het hen simpelweg aan motivatie voor het ‘koud bellen’ van potentiële klanten? Laat ons dan doen waar wij goed in zijn en laat je accountmanagers bedrijven bezoeken. Het telefonisch benaderen van nieuwe klanten lijkt zo eenvoudig, maar is een vak apart. Bespaar jezelf en je collega’s tijd (en wellicht zelfs ergernis) en krijg gegarandeerd goed gekwalificeerde afspraken op een presenteerblaadje aangeboden.

Waarom NLmatch

Bij NLmatch houden wij ons al meer dan 15 jaar bezig met B2B telemarketing voor Nederlandse bedrijven. Wij maken commerciële afspraken voor onze klanten en zorgen dat ze aan tafel komen bij de bedrijven uit hun doelgroep, met het juiste niveau contactpersoon. Wij werken met een vast team van ervaren en goed opgeleide medewerkers met minimaal MBO+ niveau. Zij worden continu bijgeschoold en begeleid, zodat zij op elk niveau gesprekken kunnen voeren. Daarnaast bepalen we samen met de klant de voorwaarden waaraan een afspraak moet voldoen. Iedere afspraak wordt teruggeluisterd door de teamleider die vaststelt of aan de gestelde voorwaarden wordt voldaan.

Waarom kiest u voor ons?
Ben je benieuwd naar onze succesvolle aanpak? Lees dan meer over onze manier van werken.

Vast personeel
Wij werken met vast personeel. Dus geen studenten, zzp-ers en uitzendkrachten.

Ruime ervaring
Wij hebben ruime ervaring. Sinds 2004 houden wij ons bezig met B2B telemarketing.

Continu bijscholen
Wij scholen ons continu bij zodat wij op elk niveau gesprekken kunnen voeren.

Echte gesprekken
Wij houden niet teveel vast aan een strak script, maar voeren echte gesprekken.

Focus op kwaliteit
Alle afspraken worden teruggeluisterd om de kwaliteit te meten en te borgen.

Afspraken maken waar je omzet uit kunt halen
Ons ervaren team van telemarketeers benadert potentiële klanten om hen te interesseren voor jouw product of dienst en maakt afspraken voor jouw accountmanagers. Daarnaast verrijken we je database met waardevolle informatie die je kunt gebruiken voor vervolggesprekken en online campagnes.

Onze pijlers voor jouw succes
Duidelijke kwaliteitscriteria
Voor we beginnen met bellen, stellen we samen met de klant heel duidelijke kwaliteitscriteria vast waar de afspraken aan moeten voldoen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het functieniveau en de beslissingsbevoegdheid van de contactpersoon, de beschikbaarheid van budget en de expiratiedatum van het huidig contract. Daarnaast wordt de ‘tone of voice’ vastgesteld: hoe wil de opdrachtgever dat de potentiële klanten worden aangesproken, bijvoorbeeld formeel of informeel.

Pilot first
We beginnen elk project met een pilot om de gemaakte kwaliteitsafspraken te testen, de samenwerking met onze klanten te ervaren en scripts waar nodig bij te schaven. Pas als de klant en wijzelf tevreden zijn over de opzet en de eerste resultaten, starten we het project op.

Nauwe samenwerking met klant
Onze call agents zitten niet veilig opgeborgen in een ivoren toren, maar werken zij aan zij met onze klanten. We stellen ons open op voor feedback, laten klanten meekijken en -luisteren zodat ze zelf zien hoeveel onze agents van de materie afweten, hoeveel gesprekken ze op een dag voeren en op welk niveau dat gebeurt. Op die manier zijn we daadwerkelijk een verlengstuk van onze opdrachtgevers.

Dubbele kwaliteitscontrole
Vaststellen van strakke voorwaarden aan kwaliteit van de afspraken is één ding; zorgen dat deze worden nageleefd is iets anders. In basis houdt ons goed opgeleide team call agents zelf de kwaliteit van de gemaakte afspraken in de gaten, maar daarnaast vindt er nog een dubbele check plaats. De opnames van alle afspraken worden teruggeluisterd door de teamleider die op zijn beurt vaststelt of aan de gestelde voorwaarden wordt voldaan. Pas dan gaan de afspraken door naar de klant.

Betrouwbare rapportage
Om onze opdrachtgevers op elk moment volledig op de hoogte te houden van de voortgang en de resultaten, houden wij voor elk van hen een duidelijke en transparante rapportage bij. Hierin kun je precies zien hoeveel bedrijven zijn benaderd, hoeveel uren is gebeld en hoe de score is in aantallen en percentages. Daarnaast houden we klanten persoonlijk op de hoogte hoe potentiële klanten reageren op de telefoongesprekken.


Contactgegevens
Maria Montessorilaan 1 A
3312 KJ Dordrecht
T: 078-7503000
I: Website

Business facts
Medewerkers: 25 - 50
Oprichtingsjaar: 2004
Vestigingen: 3
Jaaromzet: €1.000.000 - €2.500.000