Victor Bonke: LinkedIn als acquisitietool

Op woensdag 8 mei start de tweedelige open inschrijving training over LinkedIn als acquisitietool.

Acquiro

Als jij in Q2 jouw omzet bij nieuwe klanten met behulp van LinkedIn wilt uitbreiden (Social-Selling), lees dan dit bericht. Zo niet, vooral NIET lezen… 

In mei gaat de volgende open inschrijving training ‘LinkedIn als acquisitietool’ van start; twee dagdelen over het inzetten van LinkedIn om nieuwe klanten te vinden.

Wat kun je verwachten tijdens deze training?
1e dagdeel: Hoe kun en moet je je LinkedIn-profiel zodanig aanpassen dat je vaker en beter gevonden gaat worden? We gaan ter plekke jouw profiel optimaliseren.

Je gaat onder andere aan de slag met jouw:

    • Koptekst
    • Samenvatting
    • Vaardigheden
    • Aanbevelingen
    • Fotomateriaal

2e  dagdeel: Gebruik van LinkedIn voor acquisitie (Social Selling)

    • Doelgroepen bepalen
    • Lead-lijsten genereren
    • Hoe kom je in beeld bij potentiele klanten?
    • Uitgebreid zoeken naar prospects en hoe ze te benaderen
    • Bedrijvenpagina inzetten
    • Posten van updates en artikelen
    • De kracht van de 2e lijn
    • Welke commerciële mogelijkheden heeft LinkedIn te bieden?
    • Mogelijkheden van Premiums zoals Sales Navigator
    • Sponsoren van updates

De workshop bestaat uit twee losse dagdelen op:
-  8 en 15 mei. Locatie: Houten

Tijden: 12.00 - 17.00 u. (incl. voorafgaande lunch)

De investering om in 2019 LinkedIn optimaal te gaan inzetten bedraagt TIJDELIJK € 449,- (ex 21% BTW) p/p (in plaats van € 595,-)

Meer details over het programma via: https://www.linkedin4biz.com/masterclasses/