By Berith: Masterclass Klantbehoud

Hoe zorg je dat klanten verbonden blijven aan jouw bedrijf en voorkom je klantverlies? In een dag ga je in een kleine setting (max 8 deelnemers) aan de slag met klantbehoud voor jouw organisatie.

Bybert

HOE ZIET DE MASTERCLASS ERUIT


In deze masterclass leer je de basisprincipes van klantbehoud, die op te delen zijn in 3 disciplines.


1. Vasthouden
2. Terugkeren
3. Tegenhouden van klantverlies.
 

Aan de hand van cijfers die ertoe doen leer je ontdekken hoe jouw klanten zich gedragen en voorspellen welke klanten mogelijk weggaan. In de middag gaan we aan de slag met het 5C model om klantbehoud strategieën te ontwikkelen. 


WAAROM

  • Krijg meer grip op klantverlies
  • Leer KPI’s die inzicht verschaffen in het gedrag van jouw kant
  • Bouw een gedegen klantbehoud strategie
  • Jouw onderneming groeit sneller als de achterdeur dicht is.

 

WAT HET OPLEVERT

  • Gedurende de dag krijg je voldoende tijd om jouw gedachten en ideeën over Klantbehoud binnen jouw bedrijf op te schrijven in jouw werkboek.
  • Introductie van cijfers die ertoe doen.
  • Strategieën om het klantenbestand te laten groeien
  • Feedback op jouw blauwdruk
  • Eindeloos inspiratie
  • En een gezellige lunch in een van de mooiste gebouwen van Den Bosch

 


JE GAAT NAAR HUIS MET

  • Werkboek vol met kennis en ideeën
  • Tools om klantverlies te voorkomen
  • Een bauwdruk van jouw klantbehoudplan
  • Een kans om te netwerken

 


VOOR WIE
Ondernemers, sales en marketing teams

 

Aanmelden en locatie

Datum: Donderdag 20 juni 2024

Tijd: 9:15 u tot 16:30 u incl. lunch

Locatie: Het Steeghuis

Kosten: €349,- (excl. BTW) incl. lunch + Werkboek

Aanmelden: https://www.byberith.nl/masterclass