Sinds 2018, de invoering van de AVG, zijn er veel ontwikkelingen geweest. Blue Legal volgt die natuurlijk op de voet. Met name rondom het gebruik van data voor commerciële doeleinden is veel te doen geweest. Gelukkig kan er nog steeds meer dan je vaak denkt. Die mogelijkheden deelt Blue Legal graag tijdens dit seminar.
In dit seminar wordt ingegaan op de belangrijke ontwikkelingen en rechtspraak. Vaak wordt de privacywetgeving gezien als belemmering, maar er kan veel meer dan je denkt. Het gebruik van data in marketingacties, de mogelijkheden om je website beter in te zetten, het gebruik van moderne trackingtechnieken en cookies daarbij, etc., alles komt aan bod. Ook wordt ingegaan op actualiteiten zoals de consequenties van de Brexit, de Voetbal-TV uitspraak, etc.. Kortom, hele relevante kennis voor iedere sales en marketing manager, privacy manager en onmisbaar voor de directie.
Datum en tijd
Donderdag 21 januari van 15.00 tot 17.30 uur
Programma
15:00 uur Digitale inloop / Aanmelden
15:30 uur aanvang
17:15 uur afsluiting met vragen.
17:30 uur (helaas geen) borrel met hapjes
Kosten
Deelname is kosteloos
Locatie
Online, de link ontvang je bij je aanmelding
Meer informatie en aanmelden
Kijk voor meer informatie en aanmelden op de website.