Webinar Online marketing in coronatijden: do’s en don’ts

In crisistijden is het moeilijk om te bepalen waar je de focus op gaat leggen en op welke zaken je de rem zet. Er zijn bedrijven die ervoor kiezen om te stoppen met campagnes. Een zeer slechte keuze blijkt uit onderzoek.

GAC

Maar waarom is het zo’n slechte keuze? Hoe pak je marketing dan aan in deze tijd? Hoe zorg je ervoor dat je blijft verkopen? Hoe zorg je ervoor dat klanten je niet vergeten? GAC Business Solutions en The DISTRIKT helpen je! Na het webinar kun je meteen aan de slag met een aantal praktische tips.

Sprekers
Kelly Jaspers – Eigenaresse & Online Strategist The DISTRIKT
Mark Hermans – Digital Content Strategist bij The DISTRIKT

Host
Mark Heesters – E-Commerce consultant bij GAC Business Solutions

Datum en tijd
Vrijdag 24 april van 13.00 tot 14.00 uur.

Programma
13.00 uur Online Marketing in coronatijden
13.15 uur De 5 do’s & 5 don'ts
13.30 uur Vraag & Antwoord
14.00 uur Einde

Meer informatie en aanmelden
Kijk voor meer informatie en aanmelden op de website.