Thema: Klantbeleving

Bekijk alle thema’s >
Thumbnail

Allora Caffè: De koffie staat niet voor je klaar

Maart-April 2016

Het beste kopje koffie ter wereld zetten. Dat is de gezamenlijke doelstelling van het Osse Allora Caffè en JURA, de Zwitserse pionier op het gebied van volautomatische espresso- en koffiemachines. ‘Goede koffie- en theevoorzieningen zijn niet alleen een belangrijke factor met betrekking tot de werknemerstevredenheid. Een goed verzorgde kop koffie is ook een blijk van waardering richting je klanten’, vindt Wim Vollenberg, algemeen directeur van Allora Caffè.

Lees verder
Thumbnail

VepaGifts en VepaBedrijfskleding: We zorgen voor identiteit

Jan-Febr 2018

VepaGifts bestaat 40 jaar. In 1978 begon Bem van Enschot een onderneming in relatiegeschenken vanuit Berlicum. Inmiddels is het bedrijf, na een tweetal verhuizingen, uitgegroeid tot een belangrijke speler op de markt van promotionele producten. En kwam er een nieuwe divisie: VepaBedrijfskleding.

Lees verder
Thumbnail

TSG Group: Zet jezelf en anderen aan tot ontwikkeling

Juli-Aug 2023

Hij startte ooit bij Philips Machinefabrieken en staat ervan te kijken dat wat hij daar leerde, actueel blijft. Ook ontdekte hij dat een zuiver technisch oog niet genoeg is als je met mensen werkt. Net zoals TSG Group zich blijft ontwikkelen, geldt dat ook voor Arjan Daalhuisen (49). Zijn grootste les? ‘Samen bereik je meer dan je kunt scoren in je eentje.’

Lees verder
Thumbnail

VHP Accountants: We laten ons niet opeten

Mrt-Apr 2024

Denk je aan Den Bosch, dan denk je aan de Sint-Janskathedraal of de Bossche Bol. Maar vergeet VHP Accountants niet. Klanten wandelen er spontaan binnen en de contacten zijn hecht. ‘Wij zijn niet bang voor de grote jongens,’ zeggen Sjoerd Ploegmakers (51), Berty van Herpen (63), David Hayran (52) en Rens van Herpen (33). ‘We barsten van de expertise, kom maar op.’

Lees verder
Thumbnail

Customer-i: Van kruitvat tot ambassadeur

Midden-Brabant

Wat waarderen klanten nu echt? Wat zien ze liever anders? Wat zeggen ze niet maar denken ze wél? En wie overweegt de overstap naar een concurrent? Customer-i peilt de beleving van klanten. Meer loyaliteit en meer rendement zijn het gevolg.

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven