Thema: Klantbeleving

Bekijk alle thema’s >
Thumbnail

Allora Caffè: De koffie staat niet voor je klaar

Maart-April 2016

Het beste kopje koffie ter wereld zetten. Dat is de gezamenlijke doelstelling van het Osse Allora Caffè en JURA, de Zwitserse pionier op het gebied van volautomatische espresso- en koffiemachines. ‘Goede koffie- en theevoorzieningen zijn niet alleen een belangrijke factor met betrekking tot de werknemerstevredenheid. Een goed verzorgde kop koffie is ook een blijk van waardering richting je klanten’, vindt Wim Vollenberg, algemeen directeur van Allora Caffè.

Lees verder
Thumbnail

VepaGifts en VepaBedrijfskleding: We zorgen voor identiteit

Jan-Febr 2018

VepaGifts bestaat 40 jaar. In 1978 begon Bem van Enschot een onderneming in relatiegeschenken vanuit Berlicum. Inmiddels is het bedrijf, na een tweetal verhuizingen, uitgegroeid tot een belangrijke speler op de markt van promotionele producten. En kwam er een nieuwe divisie: VepaBedrijfskleding.

Lees verder
Thumbnail

Customer-i: Van kruitvat tot ambassadeur

Midden-Brabant

Wat waarderen klanten nu echt? Wat zien ze liever anders? Wat zeggen ze niet maar denken ze wél? En wie overweegt de overstap naar een concurrent? Customer-i peilt de beleving van klanten. Meer loyaliteit en meer rendement zijn het gevolg.

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven