< Terug naar alle leden

Frijters Vormgeving Branche: Marketing & communicatie, Reclame

Bedrijfsomschrijving

Je merkt dat je met de huidige wijze van promotie niet de gewenste resultaten bereikt. Je hebt het gevoel dat het tijd wordt voor een nieuwe aanpak, maar je mist zelf de kennis en ideeën om hiermee aan de slag te gaan? Bureau voor Beeldvorming werkt als klankbord om je communicatiebeleid een richting te geven. Samen werken aan nieuwe creatieve concepten, met een duidelijk strategisch doel voor ogen.

Hoe prettig zou het zijn enkele uren per week of per maand te kunnen sparren met een buitenstaander die neutraal naar de boodschap kijkt en je (online en offline) promotie- en communicatiemiddelen weer up-to-date kan maken!
Hoe doeltreffend zou het zijn regelmatig een klankbord in huis te hebben die met het management meedenkt bij veranderingsprocessen, een vakman met meer dan 30 jaar ervaring die zich inleeft in de problematieken en out of the box ideeën aandraagt voor verandering van de communicatieboodschap!
Hoe praktisch zou het zijn een adviseur te hebben die samen met je salesmensen rond de tafel gaat zitten om te onderzoeken wat zij missen bij hun verkoopverhaal.
Sparren met iemand die niet alleen antwoord geeft op vragen, maar tevens kan zorgdragen voor de concrete uitwerking van deze ideeën! Bureau voor Beeldvorming werkt als klankbord om je communicatiebeleid een (nieuwe) koers te geven.

BEELDVORMING
Heb je plannen een nieuw bedrijf te starten, of een nieuw product in de markt te zetten? Je hebt maar één kans een goede eerste indruk achter te laten. Een professionele uitstraling vanaf de start geeft uw bedrijf de juiste positionering. Het zorgt ervoor dat u serieus genomen wordt als nieuwe partij in de markt. Bureau voor Beeldvorming is specialist in deze tak van sport, wij verzorgde de visuele uitstraling voor vele tientallen startende bedrijven en organisaties.

Ook als uw bedrijf langer bestaat is het misschien goed eens naar uw uitstraling te kijken. Klopt het gevoel nog steeds dat uw logo oproept, of is uw bedrijf inmiddels een nieuwe fase ingegroeid waarbij een andere visuele uitstraling hoort. Staat uw bedrijf voor een grote verandering en wilt u deze verandering goed in de markt zetten, dat is dit het moment uw huisstijl een verfrissende update te geven. Hierdoor kunt u nog meer de aandacht op uw bedrijf vestigen en uw nieuwe boodschap beter communiceren.

(HER)POSITIONERING
Bureau voor Beeldvorming richt zich met name op bedrijven en organisaties die een verandertraject doormaken. Veranderingsprocessen zijn vaak complex en kunnen een grote impact hebben op zowel de bedrijfsvoering als de concurrentiepositie. Hoe zorg je ervoor dat het beeld klopt dat de markt van je bedrijf of organisatie heeft. Het succes van jouw onderneming wordt namelijk niet alleen bepaald door de kwaliteit van je diensten en geleverde producten. Steeds vaker staat ‘een juiste beeldvorming’ aan de basis van succesvol ondernemen.

Een nieuwe visie en identiteit toe te kennen aan een gewijzigde situatie vraagt om een andere manieren van communiceren. Hoe zorg je ervoor dat de nieuwe boodschap bij zowel je huidige afnemers als potentiële klanten komt? Welke promotiemiddelen zet je in om je commerciële doelstellingen te behalen? Hoe kun je je naamsbekendheid en herkenbaarheid vergroten. Bureau van Beeldvorming kan je hierbij helpen. Laat een frisse creatieve wind door je communicatie- en promotiebeleid waaien! Bel Niek Frijters als je het gevoel hebt dat je communicatie beter kan, of als u aan de vooravond staat van veranderingen.

STRATEGIE
De belangrijkste vraag die ik mjn klanten telkens stel is “waarom” ze iets doen. Wat is het doel van de promotie die ze op willen zetten? Bureau van Beeldvorming denkt in processen en gelooft in een doelgericht communicatiebeleid. Het is prima ad hoc een folder te maken voor een beurs, maar de vragen die je als ondernemer eigenlijk moet stellen voordat je deze folder gaat maken zijn: ‘Wie wil ik aanspreken op de ‘beurs?’ – ‘Welke producten of diensten wil ik verkopen?’ – ‘Welke boodschap wil ik meegeven? – ‘Welke after-sales actie wil ik opzetten? – ‘Welk resultaat wil ik bereiken?’ en misschien wel de belangrijkste vraag ‘Wat heeft vorig jaar niet gewerkt en wat kan ik dit jaar beter doen?’

Bureau van Beeldvorming kijkt samen met uw verkopers waar ze de focus moeten leggen tijdens hun verkoopverhaal. Wat heb je als verkoper nodig om de juiste boodschap over te brengen, wat zit er in dat koffertje, welke boodschap staat er op de standwand, welke aanbieding staat er op dat foldertje om bezoekers zover te krijgen dat zij meer informatie over je bedrijf of product willen ontvangen! Strategisch nadenken over richting, route en resultaat vergroot je kansen op succes, Bureau van Beeldvorming kan u hierbij helpen.


Contactgegevens
Beukenstraat 78 A
5038 MC Tilburg
T: 013-5361513
I: Website

Business facts
Medewerkers: < 5
Oprichtingsjaar: 1997
Vestigingen: -
Jaaromzet: -