Onze Software maakt werken leuker én makkelijker
Wij implementeren de alles-in-één bedrijfssoftware van Odoo in diverse organisaties. Onze eigen projectmanagers en consultants passen deze implementatie volledig aan op jouw organisatie en ondersteunen jou door middel van een intensief nazorgtraject in het gebruik ervan.
Trotse aanbieder van Odoo bedrijfssoftware
Odoo automatiseert verschillende bedrijfsprocessen, zoals de verkoop, de webshop, inkoop, voorraadbeheer, boekhouding aangevuld met CRM en projectbeheer en veel andere zakelijke toepassingen en integreert deze processeen in één enkele softwareoplossing. De software van Odoo kenmerkt zich door haar gebruiksvriendelijkheid. Omdat de software is gebaseerd op open source is het zeer innovatief en tegelijkertijd goedkoop in gebruik.
De software consultancy & implementatie van Newway
Er zijn ontzettend veel mogelijkheden met de bedrijfssoftware van Odoo. Maar hoe kan deze software het best voor jouw organisatie worden ingezet? En hoe kunnen we jouw bedrijfsprocessen optimaal afstemmen in Odoo? Daar kan Newway bij helpen. Daarom ondersteunen wij jou graag bij de migratie naar en de implementatie van Odoo met de inzet onze projectmanagers, consultants en developers. Maar wat houdt de implementatie dan precies in? Hoe gaat dit in z’n werk? En wat maakt deze dienst van Newway nou zo succesvol?
Ons stappenplan voor software implementatie
Om de software implementatie van Odoo in jouw bedrijf zo soepel mogelijk te laten verlopen, volgen wij in elk project een vaststaand stappenplan. De precieze inhoud en duur van deze stappen verschillen natuurlijk per project; wij passen onze aanpak aan op jouw wensen en situatie.
Stap 1: Bedrijfs-analyse en implementatieplan
Om een duidelijk beeld te krijgen van jouw bedrijf en de processen, mogelijkheden en moeilijkheden hierbinnen voeren wij tijdens de eerste stap van ons software implementatie stappenplan een bedrijfsanalyse uit. Tijdens deze analyse vindt er onder andere een uitgebreid interview plaats met meerdere betrokken medewerkers binnen jouw organisatie. Het doel van de business analyse is om een duidelijk beeld te hebben van de volgende zaken:
• De doelstelling van de organisatie;
• Een omschrijving van de huidige processen;
• Een omschrijving van de wensen van de organisatie.
Naar aanleiding hiervan gaan de Newway consultants aan de slag met een implementatieplan. In dit plan wordt de scope, de planning en de budgettering uitgewerkt. Ook wordt de rolverdeling van het projectteam uitgewerkt
Stap 2: Configuratie & Aanpassingen
Wij werken nauw met jou samen om de afspraken en de planning die in de plannen zijn besproken te halen. De verschillende fasen worden hiervoor doorlopen. Hierbij zal onder andere veel aandacht worden gestoken in het trainen van medewerkers en het testen van de apps.
Stap 3: Laatste testen
Wanneer alle apps correct zijn ingesteld en alle fases van het software implementatie stappenplan zijn doorgelopen, is de implementatie compleet. Maar onze werkzaamheden wat betreft software consultancy stoppen hiermee natuurlijk niet. Wij zullen diverse systeemtests uitvoeren, om zeker te weten dat aan specifieke zakelijke behoeften en projectvereisten is voldaan.
Stap 4: In de productie!
Na deze testen is het tijd voor het personeel in jouw organisatie om écht te gaan werken met Odoo. Onze software experts staan tijdens deze eerste gebruiksperiode natuurlijk klaar, mochten er problemen ontstaan of dringende vragen zijn over de software. In de eerste paar maanden van het gebruik van de ERP-software is het logisch dat er allerlei vragen ontstaan, daarom houden wij van Newway graag nauw contact met jou en je organisatie.
Stap 5: Nazorg en ondersteuning
Newway blijft ook na de oplevering langere tijd beschikbaar voor ondersteuning en onderhoud, zodat jij je op je bedrijf kunt blijven concentreren. We zullen met jou het project evalueren en kijken waar processen goed lopen of waar er nog verbeteringen moeten plaatsvinden.
Onze consultants zijn ook direct beschikbaar om jouw ondersteuningsverzoeken te beantwoorden en dagelijkse ondersteuning te bieden met betrekking tot het gebruik van Odoo.
Contactgegevens
Walpoort 10
5211 DK 's-Hertogenbosch
T: 085 - 007 04 97
I: Website
Business facts
Medewerkers: 10 - 25
Oprichtingsjaar: 1987
Vestigingen: 1
Jaaromzet: €2.500.000 - €5.000.000