< Terug naar alle leden

Connexie Branche: Personeel & organisatie, Overig personeel en organisatie

Bedrijfsomschrijving

Connexie neemt u met payroll werk uit handen. Dat doen wij door de juridische kant van het werkgeverschap van u over te nemen. Zo bespaart u kosten en kunt u zich meer richten op de core business. Payroll bij Connexie heeft tevreden werknemers en kostenbesparing als resultaat.

Flexibele schil met payrolling
Wij nemen u veel werk uit handen, maar vinden het ook belangrijk dat u feeling blijft houden met uw medewerkers en hun dossiers. Met payroll bij Connexie heeft u 24 uur per dag inzicht in de personeelszaken en zorgt u zelf voor de werving en selectie van nieuw talent.

Wat klanten van ons zeggen
De samenwerking met Connexie wordt beoordeeld met het cijfer 8.3. Klantvriendelijkheid, snelheid en accuratesse zijn in de ogen van de opdrachtgevers de grootste waarden van Connexie.

Sinds 1998 de perfecte link tussen opdrachtgever en medewerker

Connexie payroll is een professioneel en onafhankelijk payrollbedrijf. Goed en professioneel werkgeverschap is voor ons geen randvoorwaarde; het is wat wij doen, waar onze passie ligt en waar wij goed in zijn. En daarmee helpen wij bedrijven in uiteenlopende branches met hun personeelszaken, hun financiële risico’s te beperken en de continuïteit te waarborgen.

Over Connexie
Connexie is werkgever van bijna 20.000 werknemers. Zij zijn verdeeld over meer dan 1.000 bedrijven in uiteenlopende branches. Met onze hulp kunnen deze bedrijven hun personeelszaken professionaliseren, financiële risico’s beperken, kosten verlagen en de continuïteit waarborgen. En met de uitstekende, branche-conforme arbeidsvoorwaarden van Connexie bieden zij hun werknemers zekerheid en duidelijkheid. Dat biedt rust voor beide partijen. De kracht van een payrollbedrijf is bovendien dat de aangesloten bedrijven zich meer kunnen richten op de core business. Wij doen waar wij goed in zijn – goed, professioneel werkgeverschap – waardoor u meer kunt uitblinken in datgene waar ú goed in bent.

Onze kernwaarden
Goed werkgeverschap is onze core business. Dat resulteert in uitzonderlijke transparantie, foutloze facturatie en kloppende salarisstroken. Maar wij staan ook voor een persoonlijke aanpak en open communicatie. Wij geloven in duidelijke afspraken zonder mitsen en maren; die vervelende kleine lettertjes komt u bij ons niet tegen. Zo ontstaat een transparant dienstenpakket dat volledig is afgestemd op uw specifieke wensen. U weet waar u aan toe bent. En dat geldt ook voor uw medewerkers; een duidelijke communicatie en goede begeleiding is voor ons essentieel.

Kennisgerichte organisatie
In onze wereld verandert veel. En dat gebeurt razendsnel. Om de belangen van u en uw medewerkers zo goed mogelijk te behartigen, is het van belang dat wij constant op de hoogte blijven van de meest recente ontwikkelingen in ons vakgebied. Wij weten dan ook alles van werknemersbeleid en volgen de wetswijzigingen op de voet. Want alleen dan kunnen wij doen wat we beloven: u maximaal ontzorgen bij het juridisch en administratief werkgeverschap. U kunt uw personeelszaken met een gerust hart aan ons payrollbedrijf uitbesteden.

Geen risico’s
Ons payrollbedrijf staat voor kwaliteit en zekerheid, voor u en uw medewerkers. Wij dragen de risico’s bij ziekte of ontslag van uw medewerkers, en u heeft geen omkijken naar het UWV of de Arbodienst. Bovendien dragen wij het keurmerk van de Stichting Normering Arbeid (SNA). Daarmee bent u beschermd tegen kostbare claims en maximaal gevrijwaard bent van de inlenersaansprakelijkheid.


Contactgegevens
St. Josehpstraat 141
5017 GG Tilburg
T: 013-5836030
I: Website

Business facts
Medewerkers: 25 - 50
Oprichtingsjaar: 1998
Vestigingen: 1
Jaaromzet: > €5.000.000