< Terug naar alle leden

Boxplosive Branche: ICT & Telecommunicatie, Overig ict en telecommunicatie

Bedrijfsomschrijving

Loyalty conversie optimalisatie: dit is het moment.
Bind en behoud de klant met een loyaliteitsprogramma dat maximaal rendeert. Vergroot het engagement, beloon bestedingen en ander gewenst klantgedrag en haal optimaal waarde uit elke conversie. Waarom wachten? Personalisatie komt meer en meer via zero-party data, die de consument zélf bewust deelt. Het is tijd voor duurzame en betekenisvolle klantrelaties. Het is tijd voor loyalty conversie optimalisatie.

Je bent snel op weg
Met onze technologie voor meer customer loyalty veranderen klanten in fans. We zetten onze modules in als kant-en-klare bouwblokken, bovendien integreert onze bewezen technologie soepel met jullie bestaande systemen, als een laag erboven. Geen log maatwerk dus, wél een flexibele en configureerbare standaardoplossing voor persoonlijke klantrelaties.

Alles onder één dak.
Voor loyalty zijn wij jullie one-stop-shop. Gericht op betekenisvolle en persoonlijke klantrelaties, op elk moment door de hele customer journey.

Content. Gepersonaliseerd, via het juiste kanaal en op het beste moment:
Wie klantgedrag kan veranderen heeft goud in handen. Samen komen we tot een contentstrategie die customer loyalty optimaliseert. Denk aan digitaal sparen en promoties, waarmee de klant kan uitzien naar een passende incentive. Denk aan gepersonaliseerde content, die inspireert en naadloos aansluit bij elke fase van de customer journey. We laten klanten ervaren dat we ze begrijpen. Dat we er op elk moment voor ze zijn – vooraf en zeker ook ná elke aankoop.

Promoties. Benut ze separaat of voor een loyaliteits­programma:
Bied de consument meer gemak, waarde en relevantie met onze innovatieve e-couponing oplossing. Verras via vernieuwende advertentiemogelijkheden, en realiseer zo naast meer meetbare impact en verkoop een uitzonderlijke klantervaring. Met onze tool vergroten retailers de traffic naar de eigen site, en zetten ze tegelijkertijd in op conversie naar een fysiek winkelbezoek. Zo ontstaat voor iedere consument een omnichannel klantervaring op maat, waarin digitale en fysieke winkelervaringen geïntegreerd, snel en eenvoudig samenkomen. Dat zorgt voor nieuwe inkomstenbronnen, naast premium advertentiemogelijkheden voor merken én het meetbaar maken van zowel instore als online verkoopactiviteiten.
Kortom, met e-couponing zetten we in op een effectievere samenwerking tussen retailers én merken.

Data & Insights. Zet data en inzichten om in maximaal resultaat:
Werk met ons toe naar loyaltyprogramma’s en campagnes die optimaal renderen. Maak digitale resultaten inzichtelijk en meetbaar en ontdek welke activaties op welk moment het meeste effect hebben. Krijg zicht op wanneer welk digitaal kanaal het beste werkt, benut de impact van personalisatie, targeting en segmentatie en vergroot zo jullie ROI. Het potentieel van spaarmechanismes, promoties en rewards: we benutten het met meten, analyseren en optimaliseren. En zetten zo conversie om in waarde, voor maximaal resultaat.

Technologie. De technologie voor een doeltreffend loyalty en engagement platform:
Onze technologie heeft zich de afgelopen jaren bewezen bij tal van klanten in binnen- en buitenland. We voldoen ermee aan de Europese privacywetgeving GDPR en bieden een betrouwbaar loyalty en engagement platform, waarin gebruikersdata, transactiedata en winkeldata overzichtelijk samenkomen. Realtime API’s zorgen daarnaast voor een flexibele koppeling met systemen voor POS, e-commerce en CRM. Apps, gamification en campagnes voor digitaal sparen: onze technologie biedt retailers de veelzijdige basis.

Een loyalty- en retailapp ineen. Een platform en de integratie. En dat alles op maat:
Een onderscheidende loyalty- en retailapp ineen. Aangepast aan jullie look & feel, gebruiksvriendelijk en toepasbaar op elk device. Een app ook, die naadloos integreert met zowel de Boxplosive loyalty en engagement stack als ook jullie e-commerceomgeving. En die bovendien is gebaseerd op een standaardoplossing, wat financieel gezien veel aantrekkelijker is dan wanneer je een app vanaf scratch laat ontwikkelen, onderhouden en zelfstandig doorontwikkelt.

Profiteer van onze aanpak:
Naast een whitelabel-app bieden wij je ook andere integratiemogelijkheden. Ontwikkel je bijvoorbeeld toch een maatwerk app? Of wil je alleen een aantal van onze modules gebruiken? Dan bieden wij de API’s voor integraties. Een loyalty- en retailapp ineen, een platform en de integratie: het zijn zulke oplossingen waarmee we loyalty en promoties omzetten in resultaat.

En dat op basis van een aanpak in vijf heldere stappen:

1. Kick-off:
Laten we eerst verder kennismaken. Vertel ons meer over jullie organisatie. Over jullie behoeften, over de klant en doelgroep. Met een workshop komen we samen tot een heldere strategie en overkoepelend ontwerp voor het loyalty programma.

2. Concept:
We diepen het ontwerp verder uit. Samen bepalen we hoe onze technologie straks naadloos aansluit bij jullie doelen. We omschrijven wat nodig is voor een soepele integratie van het loyaliteitsprogramma en geven zicht op de potentiële waarde ervan.

3. Implementatie:
Tijd voor het design. Voor de integratie en configuratie, en de invoer van content en data. We ontwikkelen jullie loyalty en engagement platform en app, testen die in een eerste live-omgeving en zorgen er via trainingen voor dat je ze straks optimaal benut.

4. Launch:
Jullie platform en app vormen vanaf nu de basis voor betekenisvolle en duurzame klantrelaties. In deze eerste weken na de lancering houden we bij hoe de app en het platform werken. Hoe verloopt de onboarding? Registreren mensen zich?

5. Loyalty live:
Ook na de lancering blijven wij uiteraard betrokken bij jullie loyalty conversie optimalisatie. We bieden support, evaluatie en finetuning. We verbeteren jullie oplossingen en activaties waar dat kan en vergroten zo continu de impact van conversie. Nu én straks.

Haal met ons alles uit jullie loyaliteitsprogramma en breng conversie naar een hoger niveau. De stap naar meer customer loyalty: we vertellen je graag meer.



Contactgegevens
Fraterstraat 22 22
5041 DL Tilburg
T: 06-51686409
I: Website

Business facts
Medewerkers: 5 - 10
Oprichtingsjaar: 2021
Vestigingen: 1
Jaaromzet: -