< Terug naar alle leden

Kolibrie Payroll & HRM Branche: Zakelijke dienstverlening, Accountancy en administratie

Bedrijfsomschrijving

Al sinds 1994 dé specialist op het gebied van payroll, verloning en HRM
Wij onderscheiden ons door onze transparante werkwijze. We zijn daardoor niet alleen een gastvrije maar ook betrouwbare payroll partner voor ondernemers. Bij ons geldt namelijk “no nonsense”; je weet precies waar je aan toe bent.

- Werkzaam in uiteenlopende branches
- Jouw personeel staat voorop
- Beste zorg en arbeidsvoorwaarden
- Scherpe all-in-tarieven

MISSIE
Werkgevers ontzorgen op HR gebied middels een transparante no-nonsense werkwijze.

VISIE
Met onze verschillende labels willen we onze relaties en hun medewerkers de best mogelijke HRM personeelsdiensten aanbieden en bijdragen in de duurzaamheid van het personeel. Door continu te vernieuwen/innoveren in onze bedrijfsvoering spelen we in op toekomstige ontwikkelingen in de arbeidsmarkt. Daarmee garanderen we voor nu en in de toekomst ontzorging als het gaat om personeelsbeheer. Daarbij streven we naar het hoogst mogelijke als het gaat om de kwaliteit van onze digitale oplossingen en het kennisniveau van onze collega's.

Vanuit onze normen, waarden en overtuigingen willen we in onze samenwerking het verschil maken door een persoonlijke en integere aanpak, waarbij goed werkgeverschap voorop staat. Wij gaan tot het uiterste om bij te dragen aan het perfecte werkklimaat. Voor jou en voor je werknemers. Wij staan voor jullie klaar: per telefoon, e-mail, chat of met een persoonlijk gesprek.

Dat alles doen we op een heldere manier. Zodat het voor jou en de medewerkers begrijpelijk is. Vandaar ook onze pay off: helder personeelsbeheer. Makkelijk en snel.

- Payroll
Met payroll hou je als ondernemer de regie in eigen handen. Jij weet immers het beste wie er binnen je bedrijf past. Dus de werving en selectie, het maken van de afspraken én de planning blijf je als ondernemer zelf doen. Zo blijf je in nauw contact met jouw medewerkers. Het volgen van wet-en regelgeving, de administratie en de meeste risico's nemen wij van je over. Zo heb je wel de lusten, maar niet de lasten!

- HRM - Happy Talents
Wij ondersteunen ondernemers bij het aantrekken, ontwikkelen en gelukkig maken van hun talenten. We helpen bij talentontwikkeling, de groei van medewerkers, teams en bedrijven, omdat we weten hoe belangrijk werkgeluk in jouw organisatie is. Dat doen we op basis van praktische tools voor recruitment en wetenschappelijk onderbouwde analyses. Dit geeft waardevolle handvatten voor taakverdelingen, werkgedrag en het functioneren van teams in jouw organisatie. We verzorgen bovendien inspirerende workshops en trainingen, bijvoorbeeld op het gebied van leiderschap en motivatie. Kortom, een eigentijdse ondernemer kiest voor geluk op de werkvloer.

- Salarisadministratie flexibel uitbesteed
Wanneer je er als ondernemer voor kiest om de salarisadministratie uit te besteden, bepaal je nog steeds zelf wie er bij je komt werken. Jouw medewerker is, in tegenstelling tot payroll, bij jou in dienst


Contactgegevens
Ellen Pankhurststraat 1
5032 MD Tilburg
T: 013-5499100
I: Website

Business facts
Medewerkers: 50 - 100
Oprichtingsjaar: 1994
Vestigingen: -
Jaaromzet: -