< Terug naar alle leden

Marco Diks

Eigenaar bij Storysellers

Stuur contactverzoek LinkedIn

Storysellers Branche: Marketing & communicatie, Overig marketing en communicatie

Bedrijfsomschrijving

BRANDSTORIES DIE RAKEN

ENABLEMENT DOOR STORYTELLING

Een krachtig verhaal raakt de emotie! In de B2C markt maar ook in de B2B-markt spelen menselijke emoties een rol bij merkbeleving, klantreizen en koopbeslissingen. Een authentiek en onderscheidend verhaal helpt jouw organisatie om betere resultaten te behalen. Wanneer jouw verhaal raakt, wordt de boodschap beter onthouden en beleeft de klant en de medewerker jouw organisatie zoals bedoeld.

WIJ HOUDEN ONS BEZIG MET JOUW VERHAAL
HOE ?

Storysellers een marketingbureau dat is opgericht vanuit sales achtergrond om klanten te helpen met overtuigende verhalen die hun klanten raken. We zijn marketeers en sales-mensen met een passie voor verhalen.

In een verzadigde wereld van niet-unieke producten en diensten is het lastig om een connectie met klanten te maken. Klanten kopen niet een product of dienst, maar de belofte van wat het voor hen kan oplossen.

Storysellers helpt die belofte te vertalen naar een verhaal dat raakt. We maken goede content, merkverhalen en klantbeleving. Verhalen die meereizen in de customer journey worden onthouden en zorgen voor klantbehoud. We werken samen met mensen, zijn creatief en to-the-point. We houden het simpel.

WAT WE DOEN
CONTENT MARKETING
Een verhaal vertellen met goede content is één. Maar daar moet wel een gedachte, een strategie achterzitten. We maken dus content maar nooit zomaar. We gaan voor het vooraf besproken resultaat.

MERKSTRATEGIE EN POSITIONERING
Elk verhaal begint bij jezelf. Wie ben je en waarom ben je herkenbaar? Wat is je positionering en klopt dit met het merkverhaal? Dit verhaal komt allemaal tot uiting in een goed merkconcept en merkidentiteit.

KLANTBELEVING EN CUSTOMER JOURNEY'S
Klanttevredenheid leidt niet tot loyaliteit. Maar beleving wel. De beste herinnering die de klant heeft aan de reis bepaald hoe de klant zicht heeft gevoeld en of jouw klant daarom terug komt.....of niet. Goede processen, ondersteunt met de juiste content op het juiste moment zorgen ervoor dat de klant zich goed voelt en een beleving heeft ervaren. 

EMPLOYER BRANDING
Past de kandidaat wel bij ons? Dat is een vraag die bijna niet meer relevant is. De kandidaat stelt nu de vraag: Past deze werkgever wel bij? En zo ja, voor hoelang? Om als werkgever de juiste mensen te vinden en te houden is jouw merkverhaal heel belangrijk. Want waar een consument zich identificeert met een merk…dat doen trouwe werknemers ook.

ACCOUNT BASED MARKETING
Vis je met een net of met een speer? Dat is het verschil tussen gewone contentmarketing en account based marketing. Op basis van verregaande klantinzichten, segmentatie en persona beschrijvingen, communiceren wij persoonlijk met jouw doelgroep. Je ontwikkelt een relatie met jouw klant. Een relatie die langer duurt en waardevoller is dan een eenmalige transactie.

ACTIVATIE- EN WERVINGSCAMPAGNES
Een boodschap moet worden overgebracht. Maar hoe? Ken je doelgroep en weet wat ze beweegt. Sluit aan op de emotionele belevingswereld en vertaal jouw boodschap naar een verhaal dat jouw klant in zijn of haar belevingswereld raakt. Visualiseer het verhaal op een leuke en goede manier en vind de juiste kanalen om het verhaal te vertellen.

COPY
Waarom weten we dat we niet met vreemde mee moeten gaan? Omdat we allemaal het verhaal van Hans en Grietje hebben gehoord. Een boodschap vertelt in een goed verhaal blijft hangen. Wordt niet vergeten. Daarom is het belangrijk om jouw verhalen te ontdekken en op de juiste manier op te schrijven.

FOTOGRAFIE
Jouw verhaal kan je vertellen door het op te schrijven, maar het vertalen van jouw verhaal naar beeld is een hele krachtige manier van storytelling. Soms is er geen strategie of concept nodig maar moeten er alleen beelden of Key Visuals gemaakt worden.

FILM EN VIDEO
Storytelling en film en video zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Video is heel belangrijk geworden in de communicatie en wordt steeds dominanter. Jouw verhaal moet op een goede manier in beeld worden gebracht en de juiste sfeer oproepen. Soms als onderdeel van een concept en een campagne. Soms alleen omdat je een video nodig hebt.

VOOR WIE
Fotografie voor Social Media, Email marketing, Whitepaper voor Account Based Marketing of Video voor activatie campagnes… een kleine greep uit het werk voor onze klanten. Groot en klein en allemaal met een eigen verhaal.


Contactgegevens
Oude Vest 9
4811 HR Breda
T: 076-2055085
I: Website

Business facts
Medewerkers: < 5
Oprichtingsjaar: 2013
Vestigingen: 1
Jaaromzet: -