< Terug naar alle leden

Marco Diks

Eigenaar bij Storysellers

Stuur contactverzoek LinkedIn

Storysellers Branche: Marketing & communicatie, Overig marketing en communicatie

Bedrijfsomschrijving

VAN STORYTELLING NAAR STORYSELLING

Storysellers is een B2B Marketing Agency. Met Account Based Marketing en slimme content strategieën helpen wij onze klanten aan snellere en betere sales resultaten.

Wij werken altijd vanuit het verhaal want een krachtig verhaal is authentiek en onderscheidend. Het raakt de emotie! In de B2C markt maar ook in de B2B-markt spelen menselijke emoties een rol bij merkbeleving, klantreizen en koopbeslissingen. Een authentiek en onderscheidend verhaal helpt jouw organisatie om betere resultaten te behalen. Wanneer jouw verhaal raakt, wordt de boodschap beter onthouden en beleeft de klant en de medewerker jouw organisatie zoals bedoeld.

WIJ HOUDEN ONS BEZIG MET JOUW VERHAAL
HOE ?

Storysellers een marketingbureau dat is opgericht vanuit sales achtergrond om klanten te helpen met overtuigende verhalen die hun klanten raken. We zijn marketeers en sales-mensen met een passie voor verhalen.

In een verzadigde wereld van niet-unieke producten en diensten is het lastig om een connectie met klanten te maken. Klanten kopen niet een product of dienst, maar de belofte van wat het voor hen kan oplossen.

Storysellers helpt die belofte te vertalen naar een verhaal en te bezorgen bij de juiste doelgroep.

WAT WE DOEN

CONTENT MARKETING
Een verhaal vertellen met goede content is één. Maar daar moet wel een gedachte, een strategie achterzitten. We maken dus content maar nooit zomaar. We gaan voor het vooraf besproken resultaat.

ACCOUNT BASED MARKETING
Vis je met een net of met een speer? Dat is het verschil tussen gewone contentmarketing en account based marketing. Op basis van verregaande klantinzichten, segmentatie en persona beschrijvingen, communiceren wij persoonlijk met jouw doelgroep. Je ontwikkelt een relatie met jouw klant. Een relatie die langer duurt en waardevoller is dan een eenmalige transactie.

MERKSTRATEGIE EN POSITIONERING
Elk verhaal begint bij jezelf. Wie ben je en waarom ben je herkenbaar? Wat is je positionering en klopt dit met het merkverhaal? Dit verhaal komt allemaal tot uiting in een goed merkconcept en merkidentiteit.

KLANTBELEVING EN CUSTOMER JOURNEY'S
Klanttevredenheid leidt niet tot loyaliteit. Maar beleving wel. De beste herinnering die de klant heeft aan de reis bepaald hoe de klant zicht heeft gevoeld en of jouw klant daarom terug komt.....of niet. Goede processen, ondersteunt met de juiste content op het juiste moment zorgen ervoor dat de klant zich goed voelt en een beleving heeft ervaren. 

FOTOGRAFIE
Jouw verhaal kan je vertellen door het op te schrijven, maar het vertalen van jouw verhaal naar beeld is een hele krachtige manier van storytelling. Soms is er geen strategie of concept nodig maar moeten er alleen beelden of Key Visuals gemaakt worden.


Contactgegevens
Oude Vest 9
4811 HR Breda
T: 076-2055085
I: Website

Business facts
Medewerkers: < 5
Oprichtingsjaar: 2013
Vestigingen: 1
Jaaromzet: -