Wat de aandacht trekt in een van de vergaderruimtes van het pand zijn de ingelijste sportshirts aan de wand. Ook sport is een van de vele afdelingen van het warenhuis. Mark de Wit, directeur van De Wit Schijndel is een sportliefhebber in hart en nieren en dit vertaalt zich ook in de vele (sport)organisaties en verenigingen die De Wit een warm hart toedraagt. Naast het hoofdsponsorschap van RKSV Schijndel is De Wit ook partner van een aantal Eredivisieclubs waar het LED-boarding afneemt, waaronder Willem II. ‘Door middel van LED-reclame kun je je als bedrijf onderscheiden. Je laat zien dat je een grote partij bent en dat het op zakelijk gebied goed gaat’, vertelt Mark de Wit. ‘Daarnaast biedt LED-reclame bij Willem II de mogelijkheid om onze naamsbekendheid in de regio te versterken.’
Ook op landelijk niveau
De Wit: ‘Jaarlijks bezoeken 700.000 mensen onze winkel en weten 3,5 miljoen unieke bezoekers onze webshop te vinden. Zowel op lokaal als landelijk niveau heeft LED-reclame een belangrijk aandeel hierin.’ LED-boarding is een krachtig marketing instrument en biedt een groot voordeel in vergelijking met reguliere tv-commercials. ‘LED-boarding kun je niet wegzappen. Men kijkt 90 minuten lang naar een voetbalwedstrijd en de LED-reclame blijft gewoon doorlopen’, beaamt De Wit. Heeft u ook interesse in het afnemen van een LED-reclame uiting voor het resterende seizoen? LED-boarding kan variëren in tijdsduur en grootte, mogelijkheden te over. Neem contact op met de commerciële afdeling van Willem II voor meer informatie.
Tekst: Shauni Schoonbrood
Fotografie: Geert van Erven