Féju: De juiste klik

Sinds enkele jaren zijn Bonheur Horeca Groep en Féju enthousiaste ambassadeurs van elkaar. De relatie is uitgegroeid tot een hele nauwe samenwerking, gekenmerkt door flexibiliteit en professionaliteit. Beiden dienen zij de klant en werken aan een vakkundige service voor hun relaties.


Uitgave: Juli-Aug 2011
Thema’s: Telecommunicatie IT-infrastructuur Horeca

De veelzijdigheid van de Bonheur Horeca Groep vraagt van de leveranciers dagelijks flexibiliteit. Albert Jakobsen: “Als ITleverancier ondersteunen wij Ton Gimbrère en Harrie Vermeer ook op hun andere horecalocaties. Overal waar een pc, netwerk, printer, iPad of laptop nodig is, voorzien wij in deze. Ook buiten kantoortijden en in het weekend, juist op het moment dat het erop aan komt. Via onze helpdesk zijn we snel bereikbaar voor ondersteuning bij ‘spoedjes’. Dan nemen we op afstand de werkplek over en trekken deze efficiënt weer vlot, bijvoorbeeld vlak voor een wedstrijd  an Willem II. Bij ingrijpende veranderingen zoals uitbreiding en vernieuwing adviseren  wij graag in een persoonlijk gesprek. Vaak gaat dat gepaard met een bezoek aan de desbetreffende locatie zoals het zonnige terras van Prise d’eau. Onze zakenrelaties trakteren wij bij bijzondere momenten graag op een lunch. Dan is het ‘Lekker 2011’-restaurant van Tilburg, de Auberge du Bonheur de place-to-be! Harrie en Ton, wij danken jullie voor de inspirerende samenwerking!”

< Alle thema's