Rutten's Drukkerij: Altijd met veel plezier bezig

Kwaliteit, flexibiliteit, snelheid en service. Holle kreten te over, maar wat zijn ze waard? ‘Dat is volgens ons alleen aan de klant’, zegt Paul Güthschmidt, eigenaar van Rutten’s Drukkerij. ‘Zijn of haar ervaring met jou als leverancier bepaalt hoe succesvol je bent.’


Uitgave: Maart-April 2015
Thema’s: Drukwerk Vormgeving Grafische industrie Ondernemen

‘Wij draaien al even mee in het grafische vak en bedienen de zakelijke markt van drukwerk in de breedste zin; van visitekaartjes tot boeken en promotioneel drukwerk.’ Deels vervaardigd in eigen huis, deels in samenwerking met collegabedrijven. Ieder met zijn eigen specialisatie.

Enig werknemer
Vanuit een ruim en representatief pand werkt Rutten’s Drukkerij, of beter gezegd Paul Güthschmidt, aan uiteenlopende opdrachten. Enig werknemer en eigenaar van Rutten’s Drukkerij. Het familiebedrijf, waar hij al bijna 30 jaar werkzaam is, heeft hij enige jaren geleden overgenomen van de gebroeders Rutten. ‘Altijd met veel plezier bezig zijn met uiteindelijk één doel; de klant naar tevredenheid bedienen en daardoor de relatie hechter maken.’ Dit heeft Paul bereikt door bewust klein te blijven: ‘Zodat ik elke opdracht de optimale aandacht kan geven; juist dan is de kans op fouten minimaal’, licht Paul toe.

< Alle thema's