‘En die zijn er genoeg,’ gaat de eigenaresse verder. ‘Bedrijven doen namelijk echt veel voor het personeel; ze investeren oprecht in hun mensen. Geweldig om te zien hoe werkgevers en hun medewerkers samen met ons een topdag willen doorbrengen.’
Wow factor
De klanten van Keveruitje mogen er zijn. Van banken en grote verzekeringsmaatschappijen tot aan maakbedrijven, allemaal trekken ze graag hun agenda voor een tochtje in een Herbie of Kever Cabrio met spannende puzzelroutes. Maar dat was voor Marjolein, die twee jaar geleden het bedrijf overnam, niet genoeg. Een gloednieuw concept met een nog hogere wow factor is in de maak: ‘Denk aan een waanzinnig leuke helikoptervlucht of racen op een echt circuit,’ verklapt de onderneemster, die persoonlijk het bezoeken van een dancefestival een heerlijk uitje vindt. ‘De rest maken we dit voorjaar nog bekend.’
Veel waard
Op het Waalwijkse bedrijventerrein Haven is Keveruitje bezig om uit te groeien tot een volwassen bedrijfsevent organisatie voor iedereen die uniek en anders wil. Groeien betekent soms meer mensen in dienst nemen. Daarom is er bij Keveruitje ruimte voor nieuwe organisatietalenten. Betrokken en gedreven mensen die ertegen kunnen dat hun werkgever met minder geen genoegen neemt. ‘Ik kan inderdaad streng zijn,’ zegt Marjolein. ‘Maar ik houd me aan mijn belofte om klanten een onvergetelijke dag te bezorgen. De vreugde als ze na een bedrijfsuitje terugkomen en de complimenten die ik terugkrijg, zijn me superveel waard.’
Lekkere flow
Marjolein: ‘In deze lekkere flow van meer en beter moet ik leren op tijd mijn rust te pakken en vaker tevreden te zijn met wat ik heb. Ik ben namelijk best trots op wat er nu staat. Klopt, dit mag ik eigenlijk veel meer laten zien.’
TEKST JEANETTE VAN HAASEN FOTOGRAFIE KEES BENNEMA