Lid in de spotlight: Gérard Wolbert

Gérard Wolbert werkzaam bij Hospitality Institute / Kloosterhuis Adviseurs


Uitgave: Mei-Juni 2013
Thema’s: Lid in de spotlight Hospitality

Mijn passie is:
Het opzetten en verbeteren van service- en gastvrijheidprocessen binnen profit, nonprofit en overheidsorganisaties.

Mijn bedrijf staat voor:
Onderscheidend vermogen. Het meest elementaire wat een organisatie te bieden heeft is de service waarmee het product of dienst wordt vermarkt. service, of hospitality, biedt onderscheidend vermogen en competitief voordeel.

Dit heb ik te bieden:
Kritisch meedenken en niet tevreden zijn met standaard oplossingen. service gaat vooral over gedrag van mensen. Wij bieden medewerkers een tailor made training in gastvrijheid die aansluit bij het eigen ontwikkelniveau en -behoeften. Hospitality Institute heeft gastvrijheid meetbaar gemaakt middels een GQ test. Het Gastvrijheid Quotiënt duidt op een ontwikkelbaar niveau in gastvrijheid voor mens en organisatie.

www.kloosterhuisadviseurs.nl

< Alle thema's