DPD Pakketservice is al zes seizoenen een zeer loyale sponsor van Willem II. Een samenwerking die op vele fronten toegevoegde waarde biedt. Robert: ‘Willem II heeft ons in de afgelopen jaren al veel gebracht. Naast meer naamsbekendheid, hebben we op de shirts van Willem II ook ons nieuwe logo versneld onder de aandacht kunnen brengen. Het geeft altijd nog een erg trots gevoel; elf man die negentig minuten lang het prachtige Tricolores shirt dragen met de naam van ons bedrijf. Bovendien hebben we bij Willem II een prachtige Skybox waar we onze relaties op een gepaste manier kunnen ontvangen. Onze klanten en leveranciers hebben dus ook veel profijt van onze samenwerking met Willem II.’
Investeren
Willem II heeft een relatief laag spelersbudget. Dit betekent dat er creatief omgegaan moeten worden met de beschikbare middelen. Robert: ‘En dat doet Willem II goed. Ze geven de jonge spelers die nog geen contract hebben de kans om ervaring op te doen. Investeren in de toekomst. Er zitten echt talenten tussen, maar die moeten wel de mogelijkheid krijgen om zich verder te ontwikkelen. Als DPD geloven wij ook in investeren. Investeren in relaties en in de toekomst. Zo verzorgen wij voor meer dan vijfduizend klanten al jarenlang de pakkettenlogistiek. We ontwikkelen echter ook nieuwe innovatieve services zoals Predict; onze levering aan consumenten op één uur nauwkeurig. Daarnaast bouwen we constant aan de relatie met bestaande klanten, maar ook zeker aan mogelijkheden voor nieuwe doelgroepen.’
Eredivisie?
Blijven we in de Eredivisie of gaat Willem II nacompetitie spelen? Voor Willem II een hele spannende tijd en daarmee dus ook voor DPD. Robert: ‘We zijn ervan overtuigd dat Willem II het gaat halen en dus in de Eredivisie blijft. Op onze steun kan Willem II rekenen.’
Tekst: Manuela van Veldhuisen
Fotografie: Toin Damen