Féju Groep: aan service wordt niet getornd

Adjunct-directeur stefanie Reiss verlaat Féju Groep en draagt haar relaties over aan Anton van dam. Afscheid en kennismaking van twee mensen met een hart voor Automatisering & Telecommunicatie.


Uitgave: Nov-Dec 2013
Thema’s: ICT Telecommunicatie

De zware beslissing om haar functie bij Féju neer te leggen is genomen. Stefanie vertrekt naar Zuid-Frankrijk en gaat bij haar vriendin wonen. ‘Persoonlijke redenen dus’, vertelt Stefanie, die nog duidelijk moeite heeft met haar afscheid van Féju. ‘Achtenhalf jaar heb ik meegebouwd aan Féju en heb de ups & downs van het groeiproces meegemaakt; van laagbouw naar dit pand met 26 medewerkers. Ik begon als manusje van alles achter de schermen, volgde de leerschool van algemeen directeur Albert Jakobsen en groeide uit tot managementlid. Ik zal vooral de vertrouwdheid missen. Hoe mijn toekomst er zakelijk uit gaat zien, weet ik nog niet. Misschien zitten ze in Frankrijk wel te wachten op een Duitse die haar talen goed spreekt’, lacht ze. De managementtaken van Stefanie zijn verdeeld over Albert en huidig Adjunct Directeur Cas van de Luijtgaarden. Sales is overgedragen aan een nieuw gezicht: Anton van Dam (29).

De juiste klik
Stefanie had bij Anton de juiste klik. De jonge enthousiaste salesmanager heeft bijna tien jaar ervaring in ICT bij eenzelfde werkgever, hij is allround en heeft hart voor zijn vak. Anton was toe aan een carrièremove. Féju biedt hem sinds 1 oktober een nieuwe uitdaging, een ander werkgebied, een jong team en een groot, divers klantenbestand. De kernwaarden van Féju zijn hem op het lijf geschreven: Er altijd staan voor de klant, betrouwbaar, zaken regelen én afwerken. ‘In de afgelopen maand waarin Stefanie mij geïntroduceerd heeft bij klanten, heb ik Féju al leren kennen als een betrokken en betrouwbare partner op het gebied van automatisering en telecommunicatie. Een ICT dienstverlener die op niveau van de ondernemer praat. We maken het niet moeilijker dan het is. Service staat heel hoog in het vaandel en is orde van de dag; daar wordt niet aan getornd, ondanks de economische tegenwind. We denken met de ondernemer mee en denken zelfs verder dan alleen ICT en Telecom. Mijn missie is de intensieve klantrelatie te waarborgen en de groei van Féju voort te zetten’, besluit Anton gedreven.

www.feju.nl

< Alle thema's