Technoprint is al jaren dé totaalleverancier van alle denkbare relatiegeschenken en promotiekleding voor het midden- en kleinbedrijf, instellingen, verenigingen en scholen in de regio Tilburg. Een persoonlijke aanpak en een bulk aan ervaring onderscheidt hem van de concurrent. 'Wij pretenderen niet de grootste te zijn,' vertelt Bert stellig, 'maar wel de beste voor onze regio, want een goede buur is immers beter dan een verre vriend!'
Laagdrempelig
Door het bewust weglaten van een balie wil Bert een laagdrempelig karakter creëren. Bert: 'Wij vermoeien klanten niet met ingewikkelde formulieren maar wij geven meteen antwoord op gestelde vragen. Daarnaast zal ik niet zonder meer als een dolle een product aanprijzen.' Hij legt uit: 'Eerst breng ik samen met de klant de doelgroep in beeld en vervolgens het tijdstip dat ze het product willen gaan gebruiken. Pas dan gaan we daarbij een passend geschenk of product zoeken. Want wij begrijpen dat een relatiegeschenk meer is dan een cadeau aan een klant. Je wilt daarmee een boodschap overbrengen. Deze juiste keuze bereik ik door goed te luisteren. Zo kan ik hoge kwaliteit leveren en blijft de klanttevredenheid gewaarborgd.' Maar ook door scherp te zijn met prijzen, in combinatie met een groot aanbod van leveranciers, krijgt iedere klant bij Technoprint waar hij naar op zoek is: een eerlijk advies en betrouwbare afspraken.
Zien en gezien worden
Technoprint heeft een veelzijdige collectie, of het nu gaat om bedrukte bedrijfskleding, een simpele balpen met naam er op, een luxe functioneel relatiegeschenk of bedrukte ballonnen voor een evenement. De laatste jaren vormen buttons ook een groot deel van de nationale afzetmarkt. En elektronische geschenken als de MP3-speler en de digitale fotolijst zijn tegenwoordig ook niet meer uit het assortiment weg te denken. Als geen ander weet Bert dat goed promotiemateriaal het verschil maakt tussen zien en gezien worden. 'Goede promotie verdient zichzelf terug. Daarom wil ik de klant graag wegwijs maken in de vele mogelijkheden', zo besluit hij.