Sportief samenzijn verstevigt de onderlinge band tussen collega’s, dat is ook een van de doelstellingen van een businessrun. Dat meedoen aan zo’n loopevenement de gezondheid binnen het bedrijf bevordert, is een van de andere doelstellingen. Maar ook zeker niet onbelangrijk is de mogelijkheid om je, via de deelnemende lopers, als bedrijf te presenteren voor een groot publiek. Vrijwel alle businessteams lopen in een tenue van hun bedrijf en zijn dus goed herkenbaar. Via een bedankadvertentie in het Brabants Dagblad en het eigen TTM-magazine wordt de deelname aan de Fujifilm Businessrun nog eens benadrukt.
Grote vertegenwoordiging
Met maar liefst 50 teams was de gemeente Tilburg rijk vertegenwoordigd. Ook het St. Elisabeth ziekenhuis, CZ, Fabory, KPN en Schenker waren met grote ploegen aanwezig. Maar ook de vele bedrijven die met één of twee teams deelnamen, zorgden met hun aanwezigheid en enthousiasme ervoor dat het grootste sportevenement van Midden-Brabant, voor toeschouwers én deelnemers, ook dit jaar weer succesvol was.