Het MTV-programma 'Pimp up my car' deed Stan de Haas besluiten hetzelfde te doen voor wat betreft wellness en lifestyle. Dus bracht hij topsegmenten uit de branche samen onder hetzelfde dak. De respectieve specialisaties van alle 'members' en hun unieke samenwerking creëerden een exclusief aanbod voor wie genieten hoog in het vaandel heeft staan.
Permanente expositie
Dat je bij klanten geregeld dezelfde leveranciers tegen het lijf loopt, is niet zo verwonderlijk als je samen aan de bovenkant van de markt zit, aldus Stan. "Daarom bedacht ik dat het (potentiële) klanten aanzienlijk zou ontzorgen als alle partijen onder één en hetzelfde dak te vinden waren. Mijn idee werd al snel omarmd door Rob Jansen en Hennie van den Biggelaar (de andere twee vennoten) en zo ontstond in 2008 The Art of Living Well, een permanente tentoonstelling van het beste wat wellness en lifestyle te bieden hebben", vertelt Stan. "Expertise in de eigen disciplines en de samenwerking tussen alle members maken dat wij het volledige traject - van ontwerp tot uitvoering - voor onze rekening kunnen nemen. Een klant die wil bouwen kan feitelijk op één adres terecht voor zijn ultramoderne wellnessruimte, badkamer en keuken, maar ook voor een open haard, zwembad of whirlpool."
Verrassende mix
"Ook vanuit het bedrijfsleven rees steeds meer de vraag naar een mix van zakelijkheid, wellness en lifestyle", gaat Stan verder. "Zelfs in die mate dat 'MeetWell' eind 2011 als een aparte entiteit binnen The Art of Living Well werd neergezet. Het biedt ondernemers de mogelijkheid een business event (training, productpresentatie, seminar, vergadering etc.) te brengen als een totale comfortbeleving. Je haalt klanten uit de stereotiepe omgeving en biedt hen in een onalledaagse omgeving, op een onbevangen manier, een mix van meeting en wellness. Het bedrijfsevent wordt vervolgens op maat van het bedrijf ingevuld en daarbij is niets onmogelijk. Maar ik zou zeggen, neem eens contact op met Tessa Leijten. Zij kan alles vertellen over ons verrassend en uniek aanbod."