Willem II: Fieldseats

Vanaf de wedstrijd Willem II - NEC biedt Willem II sponsoren en supporters de mogelijkheid om een wedstrijd op een unieke manier te beleven. ‘Nadat alle skyboxen waren verkocht is het commerciële team op zoek gegaan naar nieuwe manieren om de opbrengsten te verhogen’, aldus Kees Visser, commercieel medewerker van Willem II.


Uitgave: Sept-Okt 2015
Thema’s: Sport en ontspanning Evenementen Entertainment Relatiemanagement Relatiemarketing

Vanaf nu is het mogelijk om ‘fieldseats’ te reserveren. Zoals de naam al doet vermoeden
zijn dit stoelen die op het veld staan, naast de dug-out van de reservespelers. ‘De fieldseats zijn een exacte kopie van de dugout van de spelers en staf en ook de luxe, zachte stoelen bieden hetzelfde comfort. Op deze plek heeft u gegarandeerd het beste uitzicht en zult u geen seconde van de wedstrijd missen’, vertelt Kees.

Beleving
Voorafgaand aan de wedstrijd wordt een diner genuttigd in het Koning Willem II restaurant. Na het diner worden de gasten begeleid naar de fieldseats. Tijdens de wedstrijd krijgt u de beleving van spelers en supporters op een unieke manier mee. Gedurende de wedstrijd even een biertje halen of de toiletten bezoeken is helaas niet mogelijk, maar daar staat wel een buitengewone ervaring tegenover. Vanaf slechts enkele meters afstand kunt u de doelpunten zien vallen en de emoties van de spelers beleven. Na de wedstrijd worden de bezoekers van de fieldseats weer begeleid naar de sponsorruimten en is het mogelijk de avond af te sluiten met een drankje.

Kijkje achter de schermen

Vrijdag 28 augustus tegen NEC heeft Q-Promotions het spits afgebeten en voor het eerst gebruik gemaakt van de fieldseats in het Koning Willem II Stadion. Na het diner kregen de tien gasten een keycord en lag er een Willem II sjaal voor iedereen  klaar. Voor de gasten van Q-Promotions, die normaal vanuit een Business Room de wedstrijd bekijken, was dit een bijzondere ervaring. ‘Het was fantastisch om van zo dichtbij de wedstrijd mee te mogen maken. Tevens was het een leuk kijkje achter de schermen van de mooiste Eredivisieclub van Nederland’, aldus Tommy Grein van Q-Promotions.

Tekst: Shauni Schoonbood
Fotografie: Toin Damen

< Alle thema's