The Adventure en Land Rover zijn al jaren onlosmakelijk met elkaar verbonden. Sinds 2008 kan echter ook Jaguar rekenen op de expertise en service van de Bossche dealer. Hoewel beide merken onder een dak gehuisvest zijn, hebben ze elk hun eigen lijn en zichtbaarheid. Dus gingen we in gesprek met Ralph van Meegen (Manager Jaguar) en Erik Daniëls (Manager Land Rover).
Onbegrensde service
Laagdrempelig, persoonlijk en altijd bereid zaken te doen; dit zijn volgens Ralph de pijlers onder het succes van The Adventure. 'Onze merken behoren tot het topsegment wat niet betekent dat ze voor de doorsnee MKB’er onbereikbaar zijn. Vergeleken met de concurrentie is de prijs van een Range Rover zelfs erg schappelijk en onze leaseprijzen zijn uiterst aantrekkelijk. ‘Persoonlijk’ houdt in dat we klanten aandacht in het kwadraat geven. Omdat onze klantenkring relatief kleinschalig is, kunnen we snel schakelen. Onze receptionist kent zelfs alle klanten bij naam! De laatste pijler impliceert dat we flexibel zijn, zowel in het onderhandelen over de prijs als wat betreft onze dienstverlening. Om acht uur ’s avonds de auto bij de klant ophalen, een vervangauto meenemen en de volgende avond zijn auto terugbrengen? Geen probleem. Het gemak van de klant staat namelijk voorop.'
Iets bijzonders
Erik: 'Het persoonlijke karakter vind je terug in onze merken. Tot in de kleinste details wordt aandacht besteed aan de unieke vormgeving. De achterlichten van de XJ bijvoorbeeld lichten op als de klauw van een jaguar; de startknop pulseert als een hartslag en bij het starten komt de schakelpook langzaam omhoog uit het dashboard. Elke combinatie van houtsoort, kleur e.d. is mogelijk. Het resultaat is een individuele auto. Wie met een Jaguar of Range Rover rijdt, kiest niet alleen voor status en stijl maar vooral voor emotie.'