Uit het recente BOB Debat over mobiliteit bleek dat de automotive sector meer transparantie, meer innovatief denken en meer aandacht voor de klant moet tonen. Bij Autopon Lease vinden ze dit echter vanzelfsprekend. Meer nog, het bedrijf doet al járen op deze manier zaken.
Voor elke situatie
‘Meegaan met de klant en met de ontwikkelingen in de markt is een tweede natuur geworden’, stelt Marc Bollen, Commercieel Manager Autopon Lease. ‘Zeker vandaag ligt onze toegevoegde waarde meer dan ooit in een eerlijk en helder advies aan de klant. Het is onze taak ervoor te zorgen dat zijn wagenpark perfect aansluit op de (veranderende) situatie en mobiliteitsbehoefte van zijn bedrijf. Concreet betekent dit dat we zijn wagenpark scannen en de desbetreffende behoeftes blootleggen. Voor elke mobiliteitsvraag hebben wij vervolgens het passende leaseantwoord. Zo kunnen onze klanten onder meer kiezen voor Flexible lease (het leasecontract waar u niet aan vastzit, flexibel rijden met andere woorden, juist nu!), Responsible lease (maatschappelijk verantwoord rijden), Additional lease (een grotere wagen tijdens vakanties om met het gezin eropuit te trekken), Stock lease en Starterslease. Omdat we bovendien gekoppeld zijn aan Van den Udenhout, kunnen we de klant een one-stop-shop tegen aantrekkelijke voorwaarden bieden.’
Zonder zorgen
‘De leasemarkt is zeer competitief’, gaat Marc verder. ‘Het is dus zaak scherp te blijven. Dat vertaalt zich uiteraard in een up-to-date kennis van de producten en in een excellente service aan de klant. Belangrijk daarbij is de zekerheid en continuïteit van de dienstverlening. We bieden onze klanten sterke, betrouwbare merken en een helder advies. Bovendien kunnen we als onderdeel van VWPFS (Volkswagen Pon Financial Services) gebruikmaken van de kracht, kennis en zekerheid van twee sterke moeders en dat zorgt, vooral in deze tijd, voor een bijzondere meerwaarde. Dit in combinatie met de eerder genoemde samenwerking met Van den Udenhout maakt Autopon Lease tot dé juiste mobiliteitspartner.'