Cuhabo en Fevents: Passie voor pure kwaliteit

Drie jaar geleden troffen ze elkaar tijdens een event: CuHaBo deed de catering, Fevents zorgde voor het bedienend personeel. De klik was er meteen en de twee besloten hun krachten te bundelen. Het resultaat is topkwaliteit met bevlogenheid.


Uitgave: Maart-April 2013
Thema’s: Meeting Management Catering

‘Twee zelfstandige ondernemers die een langdurige samenwerking aangaan en die verder willen uitbouwen’, zo typeren Freddy Werst en Yvonne Backx (Fevents Groep) de alliantie met Karel Boonzaaijer en Ronald Kerklaan (CuHaBo).

Synergie pur sang
‘Onder het motto ‘schoenmaker blijf bij je leest’ doet elk van ons datgene waarin hij goed is’, gaat Freddy verder. ‘CuHaBo levert originele, ambachtelijk bereide gerechten die teruggaan naar de basis. De smaak is puur en eerlijk; hun truffelsoep smaakt met andere woorden nog echt naar truffels. Op onze beurt zorgen wij voor vakbekwame, enthousiaste mensen in onder meer de bediening. We hebben een perfecte mix van jong en oud waarbij onze meer ervaren krachten de jongere sturen en begeleiden.’ ‘Natuurlijk doen we apart zaken, maar we merken dat we elkaar toch steeds vaker inzetten’, zegt Karel. Toen Fevents partner in hospitality werd van EiffelTowers, werd Freddy verantwoordelijk voor het beheer, de agenda en de catering van de Business Club. Hij vond CuHaBo perfect passen in het concept en de sfeer die hij voor ogen had. ‘Samen leveren we toch net dat tikkeltje meer. Door onze krachten te bundelen, versterken we elkaar.’

Elkaar helpen
‘Samenwerken betekent ook snel schakelen, je flexibel opstellen en meedenken met elkaar. Soms houdt dit in dat de ene een stapje moet terugzetten om samen het project binnen te halen. Het mooie is echter dat je van elkaar weet dat dit geen afbreuk doet aan de gewenste kwaliteit. We gaan immers voor hetzelfde doel en daarbij leggen we de lat hoog voor onszelf. Dit is ook het aangewezen moment om je te onderscheiden. Juist nu wordt het kaf van het koren gescheiden. Ik zie nog zoveel kansen en mogelijkheden’, zegt Freddy enthousiast. Over de vraag hoe CuHaBo en Fevents potentiële opdrachtgevers overtuigen, hoeft hij niet lang na te denken. ‘Door onze bevlogenheid. Onze passie straalt de kwaliteit van ons bedrijf uit en als mensen  ons samen aan het werk hebben gezien, doet mond-tot-mondreclame de rest.’

< Alle thema's