Rüttchen Automotive: Terug op de kaart

Een andere showroom, twee nieuwe modellen en een nieuwe directeur: 2014 belooft een bijzonder jaar te worden voor Rüttchen Automotive. ‘We willen ons opnieuw in ‘s-Hertogenbosch op de kaart zetten’, aldus Roeland van Rixtel. De nieuwe vestigingsdirecteur zet in op het aanpakken van de uitstraling en het verbeteren van de kwaliteit en klanttevredenheid.


Uitgave: Maart-April 2014
Thema’s: Mobiliteit Transport

Het familiebedrijf Rüttchen, met vestigingen verspreid over Breda, Tilburg, ‘s-Hertogenbosch, Veghel, Gorinchem en Tiel, ondervond als dealer van een premiummerk de gevolgen van de crisis. ‘Gelukkig voelen we inmiddels de wind weer in de rug en zien we de belangstelling toenemen. De economie trekt lichtjes aan, er zijn meer dynamische en sportieve modellen ontwikkeld die een breder publiek aanspreken en Mercedes-Benz heeft tevens de nodige prijsaanpassingen gedaan. Onze ster staat voor comfort en betaalbare kwaliteit’, vertelt Van Rixtel.

Oprechte belangstelling
Met de komst van Van Rixtel start Rüttchen in ’s-Hertogenbosch met een nieuwe visie en strategie. ‘Nog meer dan voorheen gaan we voor klanttevredenheid. Dat betekent extra vitamine A, ofwel Aandacht voor de klant. Dat zit hem vaak juist in de kleine dingen: van net wat sneller de telefoon opnemen tot het tonen van oprechte belangstelling. Om de kwaliteit van onze service te bewaken is er een nieuwe servicemanager aangesteld.’ Ook de uitstraling van de dealer wordt onder handen genomen. ‘De ambiance van de huidige showroom past niet echt meer bij Mercedes-Benz. Op de huidige plek wordt een nieuwe ontsluitingsweg richting Parallelweg aangelegd. Daarom wordt eind dit jaar de showroom verplaatst naar de voorkant van de werkplaats. De bedrijfs- en personenauto’s krijgen hier ieder een eigen ingang, servicebalie en beleving. En met twee belangrijke uitvalswegen voor de deur zijn we straks nog gunstiger gelegen. Opvallend, in een modern en functioneel pand.’

Lanceringsfeest
Om meer te vertellen over het laatste model C-Klasse is Tommy Derks, Account Manager Zakelijke Markt, aangeschoven. ‘Dit model is geheel te personaliseren. Van sportief tot zakelijk of luxe, alles kan gecombineerd worden. Ook geldt een bijtelling van 20%, later in het jaar komt er nog een hybride uitvoering waar 14% bijtelling voor geldt.’ Tot slot wil Van Rixtel iedereen uitnodigen: ‘Op 14 maart is men vanaf 18.00 uur welkom voor de lancering van de nieuwe GLA-Klasse en C-Klasse en een (hernieuwde) kennismaking van ons bedrijf. We pakken extra groots uit, want we hebben dit jaar heel wat te vieren. U bent van harte welkom!’

www.ruttchen.nl

< Alle thema's