Theater aan de Parade: Zakendoen in rood pluche

Met relaties dineren in de spotlights? Brainstormen op het podium van de Grote Zaal? Een productpresentatie in de artiestenfoyer? Een ontmoeting met artiesten? Zakendoen in een fantasierijke omgeving staat garant voor een onvergetelijke beleving.


Uitgave: Maart-April 2014
Thema’s: Relatiemarketing Communicatie

‘Sommige dingen zijn onbetaalbaar’ stelde een creditcardreclame. Enerzijds geldt die uitspraak ook voor een theaterbeleving in Theater aan de Parade als zakelijke accommodatie. Anderzijds ook weer niet. Want wie dacht dat zakendoen in een theatrale omgeving alleen weggelegd is voor bedrijven met een groot budget, vergist zich: Theater aan de Parade kent een wereld aan mogelijkheden. 

Communicatie pur sang 
‘Theater is zoveel meer dan wat in de brochures vermeld staat. Een voorstelling is eigenlijk een ‘magische kijkdoos’ die bezoekers plezier, ontroering en reflectie biedt in een visueel en auditief beklijvende omgeving. Daarom is theater ook een krachtig communicatiemiddel. Wie emoties met elkaar deelt, deelt immers meer dan een avondje uit. Niet verwonderlijk dat tal van bedrijven het theater inmiddels hebben ontdekt als onderdeel van hun communicatieprogramma’, zegt Harry Vermeulen, directeur Theater aan de Parade. ‘We proberen met theatertools telkens weer een uniek moment te maken van een zakelijke bijeenkomst of evenement. Zo maakte het optreden van studenten van de Koningstheateracademie recent het nationale Wielergala tot een bijzonder evenement. Bij het landelijk Museumcongres (2013) hebben we onze theaterfaciliteiten perfect kunnen inzetten, en als Oeteldonks Hoftheater laten we ieder jaar zien dat we grootschalige theater- en horecakwaliteit kunnen leveren voor ongeveer 40.000 bezoekers in twee weken tijd. Maar ook een goed gekozen theaterbezoek met viparrangement voor een kleine groep relaties kan heel effectief zijn.’

BOB ontmoet Sonneveld
‘Op 18 maart zijn we voor de eerste keer gastheer van de BOB Borrel en de BOB Masterclass. Ook die avond wordt een bijzondere theaterbeleving voor de aanwezigen’, zegt salesmanager Esther van Bilsen enthousiast. ‘In het decor van de musical Sonneveld vertelt Remco Claassen op een humoristische manier aan de deelnemers van de Masterclass wat rebels ontwikkelen inhoudt. Bovendien kunnen onze BOBgasten een blik werpen op het hart van het theater, dat normaal gezien voorbehouden is aan de sterren van de bühne. Genietend van drankjes en een geweldig buffet kunnen de aanwezigen ook genieten van de talenten van de Koningstheateracademie.’ ‘Het wordt de perfecte avond om de kracht van zakendoen in het theater te ervaren’, voegt directeur Vermeulen eraan toe.

www.theateraandeparade.nl

< Alle thema's