Bossche Suites: Wereldse luxe creëren

Optimaal genieten van de gezellige en gemoedelijke sfeer van de binnenstad van ’s-Hertogenbosch? Daarna heerlijk overnachten in een luxe hotelsuite? Hotel Bossche Suites begroet u vanuit twee karakteristieke panden middenin het bruisende centrum. In de ruime, sfeervolle suites aan de Verwersstraat en de Stationsweg schudt u het stadsleven ontspannen van u af. Wereldse luxe combineert fantastisch met het gemoedelijke, bourgondische karakter van de stad. Eigenaar Rens den Otter: ‘Een overnachting in ons hotel moet helemaal kloppen. De gasten hoeven zich tijdens hun verblijf nergens zorgen over te maken.’


Uitgave: Maart-April 2016
Thema’s: Hospitality Hotel Horeca

Hotel Bossche Suites in de Verwersstraat heeft zes kamers en bestaat nu drie jaar. Het idee voor het hotel ontstond spontaan. Rens: ‘Het pand stond leeg en een vriend kwam opeens met het idee. We zijn de kamers gaan ombouwen tot luxe suites om wereldse luxe te creëren in het bourgondische ‘s-Hertogenbosch. Ik moest even wennen aan het gastheerschap, maar nu vind ik het ontzettend leuk. Ik geniet van het contact met de gasten.’

Welkom gevoel
‘De stad telt een groot aantal hotelkamers. Wij bieden de kwaliteit en service van een vijfsterrenhotel, maar hanteren daarnaast een gemoedelijke en persoonlijke benadering, die bij ‘s-Hertogenbosch past. Daar zit juist onze kracht’, legt hotelmanager Chiel Seuren uit. ‘Doordeweeks komen er voornamelijk zakenmensen, terwijl ze in de weekenden meer privé-gasten ontvangen. Beiden willen genieten van de service en het comfort. We geven de gasten meer dan alleen een welkom gevoel. Voor de gastvrijheid, de service en het comfort komen de gasten terug.’

Rondleiding
Aan de Stationsweg is begin dit jaar een tweede vestiging van Bossche Suites geopend. Deze locatie heeft zes kamers die vernoemd zijn naar belangrijke locaties in het centrum van de stad. Net als in de Verwersstraat beschikt het hotel ook hier over eigen parkeergelegenheid. ‘We willen niet te groot worden. Dan verdwijnt namelijk uiteindelijk het persoonlijke contact met de gasten. We hebben daarom ook geen grote receptie bij de ingang, maar geven de gasten zelf een rondleiding door het hotel en hun suite’. aldus Rens.

< Alle thema's