De Hoog: Betrokken en innovatief

De klant verwacht snelheid, flexibiliteit, kwaliteit. De Hoog Grafische Diensten levert deze. De drukkerij verzorgt zowel offset als digitale druk en biedt daarnaast een compleet dienstenpakket, dat varieert van voorraadbeheer, online opmaken en bestellen tot het verzorgen en verspreiden van direct mail.


Uitgave: Mei-Juni 2009
Thema’s: Drukwerk Direct Mail

De moderne, digitale pers van De Hoog is ruim een half jaar in bedrijf. Een groot voordeel is de flexibiliteit waarmee de machine kan omgaan met, en de mogelijkheden in gebruik van variabele data. Commercieel manager Kees Koijen pakt een stapel magazines, met op alle covers een andere naam en foto: die van de geadresseerde. Koijen: 'Wie wil er nu niet worden aangesproken met zijn eigen foto op de cover? Zo’n gepersonaliseerde mailing is misschien wat duurder, maar de attentiewaarde en de respons is vele malen hoger, en daar gaat het om!' De Hoog beschikt over de kennis en de apparatuur, de klant over de creativiteit voor gebruik in variabele data. Deze moet dan wel weten wat de mogelijkheden zijn van de beschikbare software en hardware. Daartoe organiseert De Hoog twee workshops in Oosterhout, op 13 mei en 9 juni. Accountmanager Luc Kitslaar: 'Wij beschikken over de kennis van de nieuwste technische oplossingen. Die kennis delen we graag.'

Samenwerking
Digitale druk, maar ook internet hebben de samenwerking van drukkerij, reclamebureau en klant veranderd. Het reclamebureau bedenkt en ontwikkelt een concept, de drukkerij verzorgt de technische uitvoering. Kees Koijen: 'Zo doen we allebei waar we het beste in zijn en versterken we elkaar.' Veel standaard drukwerk zoals visitekaartjes en leaflets bestelt een klant nu rechtstreeks via internet. Foto’s, teksten, namen of logo’s kan de klant zelf online toevoegen of aanpassen. Het resultaat is direct zichtbaar. Daarna kan het met één druk op de knop worden besteld. De ondernemende drukkerij uit Oosterhout neemt dit jaar deel aan de BOB Lounge in de Brabanthallen op 6 en 7 mei. Luc Kitslaar: 'De bedrijvigheid in ’s-Hertogenbosch groeit. De gemeente doet er veel aan om dit te stimuleren. De stad kent veel initiatiefrijke en innovatieve ondernemingen. Daar voelt De Hoog zich als betrokken en innovatief bedrijf prima thuis. In de Brabanthallen vertellen we graag wat we kunnen bieden.'

< Alle thema's