The DOC: Gegarandeerde continuïteit en expertise

Een kei versturen met als opdruk ‘u bent een KEIgaaf bedrijf’, gevolgd door een gelijkluidende brief, is een bijzondere en beklijvende manier om potentiële klanten te benaderen. Het geeft ook aan dat de afzender (The DOC) een bijzondere organisatie moet zijn.


Uitgave: Mei-Juni 2013
Thema’s: ICT ICT-ondersteuning

Volgens Paul Terpstra, Commercieel Directeur The DOC, is zowel de mens als de expertise schaars als het om 100% Oracle® gaat. Een beroep kunnen doen op een 100% Oracle Gold Partner en Specialized Oracle Database Partner als The DOC, staat daarom gelijk aan kunnen beschikken over topexpertise op dat vlak. Oracle van a tot Z ‘The DOC is een brede en gespecialiseerde dienstverlener die klanten ondersteunt met health & licentie scans, support en beheer van Oracle-applicaties en maatwerkoplossingen. Een opvallende evolutie die we de laatste tijd zien, is de toenemende vraag naar APEX-ontwikkelingen (Oracle Application Express). Klanten blijken steeds vaker behoefte te hebben aan snelle, eenvoudige web applicaties en rapportages, gekoppeld aan de betrouwbaarheid van de Oracle database. In die behoefte kunnen wij, gezien onze ervaring, perfect voorzien.’ 

Maximale flexibiliteit
‘Ons klantenbestand is uiterst gevarieerd’, vervolgt Paul. Rijkswaterstaat bijvoorbeeld werkt al jaren met onze oplossingen om het onderhoud aan het wegen- en waternet te organiseren, te controleren en overlast te minimaliseren. Maar ook TU/E, Bakker Bart en Stichting Aanpak Overlast Amsterdam behoren tot onze klanten. Naast de vele grote opdrachtgevers van The DOC, is het voor veel kleinere bedrijven interessant om met ons in zee te gaan omdat ze daardoor inhoudelijke expertise tegen minimale kosten en maximale flexibiliteit in huis halen. Verder kunnen klanten gebruikmaken van ons Remote Service Center in Weert. Daar beheren onze database- en applicatiebeheerders de Oracle-omgeving van klanten. Met dit Remote Service Center hebben klanten niet alleen toegang tot alle nieuwe Oracletechnologieën maar kunnen ze ook rekenen op continuïteit van de omgeving waarin hun kritische bedrijfsprocessen draaien.’

Luisteren & vertalen
‘Wanneer een klant besluit zijn bedrijfsproces(sen) verder te automatiseren, is het zaak zijn wensen perfect te vertalen naar een goed ontwerp. Luisteren naar de klant en de juiste invulling geven aan wat hij wil, zijn daarbij van essentieel belang. Andere pijlers waarop wij al jaren succesvol bouwen zijn transparantie, betrokkenheid, resultaatgerichtheid en fl exibiliteit. Het verkondigen én nakomen van flexibiliteit zijn vaak twee verschillende zaken, maar wij doen het ook écht. Er is nog nooit een klant van The DOC uit ontevredenheid opgestapt en daar zijn we erg trots op.’

www.thedoc.nl

< Alle thema's