BTC Teleconsult: Vast en mobiel samen

Veel ondernemers hebben momenteel nog aparte contracten voor verschillende telecomdiensten. Ronald Horn, directeur van BTC Teleconsult wijst erop dat dit niet alleen inefficiënt is, maar ook onnodige kosten met zich meebrengt. ‘je kunt beter kiezen voor één geïntegreerde oplossing: vaste telefonie, mobiele telefonie, internet en online software. Klanten profiteren van een optimale integratie en eenvoudig beheer wat daarnaast ook nog eens een flinke kostenbesparing oplevert.’


Uitgave: Nov-Dec 2014
Thema’s: ICT & Telecommunicatie Internet IT-netwerken

BTC Teleconsult is een landelijk opererende Telecomspecialist met echte ondernemers aan het roer. Commercieel directeur Ronald Horn is al ruim 25 jaar actief in de telecomsector en succesvol geworden door zijn no-nonsense mentaliteit. Hij zegt over de huidige trends in Telecom-land, waaronder de integratie van mobiel en vast: ‘Je kunt er allemaal wel heel ingewikkeld over doen, maar in de basis moet elk bedrijf anno 2014 optimale connectiviteit hebben. Juist dat is de business en het kennisgebied van BTC
Teleconsult. En of die connectiviteit nu breedband, mobiel, vast, telefooncentrale of hardware betreft maakt niet uit. We vinden altijd snel de beste oplossing die past voor de onderneming waarvoor we werken.

Dat kan voor vijf medewerkers, maar ook voor 500 medewerkers zijn. Feit is wel dat de wereld momenteel verandert en dat je telecommunicatie en bereikbaarheid als totaaloplossing moet zien. Uiteraard is de integratie met de IT-organisatie dan een hele voor de hand liggende. Zo rollen we op dit moment met veel succes het vorig jaar gelanceerde product KPN ÉÉN uit waarin alle benodigde ingrediënten zitten.’ 

Voor elk bedrijf
Nu de term KPN ÉÉN is gevallen is de meest voor de hand liggende vraag wat dat nu precies is en voor welk bedrijf het past? Ronald Horn zegt daarover: ‘KPN ÉÉN is één geïntegreerde oplossing voor vast en mobiel bellen, internet en online software, gericht op bedrijven met 5 tot ongeveer 150 medewerkers. KPN ÉÉN geeft bedrijven de flexibiliteit om voor iedere medewerker heel eenvoudig het ideale communicatiepakket samen te stellen. Het is daarin ook nog eens volledig schaalbaar, dat wil zeggen dat de prijs wordt bepaald door het aantal medewerkers dat er gebruik van maakt. Eenvoud in communicatie is het grootste voordeel van KPN ÉÉN. Veel organisaties kiezen KPN ÉÉN wanneer de huidige telefooncentrale aan vervanging toe is. Maar ook als er een nieuwe vestiging geopend wordt of het bedrijf gaat verhuizen is dit product zeer geschikt. Zeker als bedrijven medewerkers willen faciliteren om meer vanuit huis of onderweg te werken. Dankzij de naadloze integratie tussen vaste- en mobiele telefonie zijn medewerkers altijd en overal op één telefoonnummer bereikbaar. Het mooie is dat onze samenwerking met KPN zo nauw is dat wij bij BTC Teleconsult de primaire helpdesk voor dit product voeren.
Dat betekent korte lijnen met mensen van onszelf die bekend zijn met de situatie bij de ondernemer en dat in combinatie met de topkwaliteit van het vaste,- en mobiele KPN netwerk. Het beste van twee werelden dus’, besluit Ronald.

Wat zit er in KPN ÉÉN?
Vast Bellen
Bedrijven die gebruik maken van KPN ÉÉN hebben geen fysieke telefooncentrale meer nodig; alle geavanceerde functionaliteiten voor telefooncentrales worden direct geleverd vanuit het betrouwbare netwerk van KPN. Bovendien kan er onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in Nederland gebeld worden voor een vast bedrag per gebruiker per maand.

Vast Internet
Om gebruik te maken van KPN ÉÉN wordt een vaste internetaansluiting van KPN geleverd. Afhankelijk van de behoefte wordt dat een DSL of glasvezel verbinding die vanuit het Network Operating Center van BTC Teleconsult 24/7 nauwlettend gemonitord wordt. 

Mobiel Bellen
Met KPN ÉÉN wordt vaste- en mobiele telefonie volledig geïntegreerd. Mobiele toestellen krijgen daarmee dezelfde mogelijkheden als vaste toestellen die gekoppeld zijn aan de telefooncentrale. Ook met mobiele toestellen kan er onbeperkt naar alle mobiele nummers in Nederland gebeld worden.

Mobiel Internet
Bij alle mobiele abonnementen onder KPN ÉÉN is 1000 MB mobiel internet per gebruiker inbegrepen. Dit gebeurt op basis van groepstegoed; de MB’s kunnen gedeeld worden met collega’s. Dit groepstegoed is naar wens uit te breiden.

Zakelijk Office 365
Met Zakelijk Office 365 (inclusief internetveiligheid en een domeinnaam) krijgen medewerkers binnen KPN ÉÉN de beschikking over online software van Microsoft. 

Mobile Device Manager
Met de module Mobile Device Manager wordt grip en controle gehouden op de smartphones van de medewerkers zonder dat daarbij de privacy wordt aangetast. Bij verlies of diefstal kunnen bedrijfskritische gegevens snel en eenvoudig op afstand wordt verwijderd. 

Kijk voor meer informatie op:
www.btcteleconsult.nl/kpn-zakelijk
* niet alles hoeft direct te worden afgenomen.

< Alle thema's