Van den Udenhout: De fine fleur van de Bossche automotive

Of u nu zakelijk of particulier autorijdt, eind oktober is Autotron Rosmalen onmiskenbaar ‘the place to be’. Daar vindt namelijk de allereerste Autosalon Noord-Brabant plaats, een gezamenlijk initiatief van alle Bossche dealers. Als marktleider kan Van den Udenhout uiteraard niet ontbreken.


Uitgave: Sept-Okt 2014
Thema’s: Autobedrijf Businessevent Mobiliteit

Omdat er landelijk niets georganiseerd werd, besloten de dealers van ’s-Hertogenbosch dan maar zelf een Autosalon voor de regio te organiseren. En de lat ligt meteen hoog, want het moet niet minder dan een waar feest voor het publiek worden. ‘Dat is ons echter wel toevertrouwd’, zegt Pieter Nicolaas Ponder, Commercieel Directeur van Van den Udenhout, vol overtuiging. ‘Al helemaal met het enthousiasme en de bourgondische inslag die Van den Udenhout eigen zijn.

Nieuw en compleet aanbod
‘Wijzelf hebben in elk geval genoeg nieuws te vertellen. Zo gaan we onder meer de nieuwe Golf GTE, Audi A3 E-tron en indien mogelijk, ook de nieuwste Passat aan het publiek presenteren. Wat die laatste betreft is het wel nog even afwachten, want officieel wordt hij pas eind november geïntroduceerd; het zou echter leuk zijn als wij op Autosalon Noord-Brabant de primeur hebben. Daarnaast willen we Van den Udenhout in de volle breedte profi leren. Ons aanbod omvat immers zoveel meer dan wat in de showroom te zien is. Daarom hebben we tijdens het drie dagen durende event een prominente plaats ingeruimd voor onze bedrijfswagens en brengen we ook onze leasemaatschappij, onderhouden serviceafdeling en lifestyleproducten die bij de diverse merken horen, onder de aandacht. Verder kunnen geïnteresseerden een proefrit maken en natuurlijk zijn we ook volop aan het nadenken over beursaanbiedingen.’

Hedendaagse concepten
‘Een recente ontwikkeling binnen ons aanbod waar we erg trots op zijn, is de private leasemogelijkheid. Concreet houdt het in dat ook particuliere rijders makkelijk een
nieuwe Audi of Volkswagen kunnen leasen. Voor een vast bedrag per maand zijn ze verlost van de zorg over afschrijving, verzekering, onderhoud en reparatie. Het initiatief
past volledig in ons streven naar het ontzorgen van de klant, maar is tevens het resultaat van de voortdurende denkoefening die we maken; hoe kunnen we ook toekomstige generaties autorijders optimaal bedienen? Want dat die andere concepten, andere mogelijkheden en andere prioriteiten verwachten, staat volgens mij onomstotelijk vast’, besluit Pieter.

< Alle thema's