Efficy: Geen loze woorden

Dat de relatie met de klant belangrijk is, dat staat niet ter discussie. Hoe deze optimaal te organiseren, blijkt vaak nog een uitdaging. Een CRM-systeem is het kloppend hart van klantrelatiebeheer. Efficy biedt een flexibele oplossing op maat gericht op de behoeften van de klant.


Uitgave: Sept-Okt 2020
Thema’s: Marketing Marketing en communicatie

‘Klantrelatiebeheer moet geen ingewikkelde en tijdrovende bezigheid zijn’, zegt Arno Visser van Efficy. ‘Efficy CRM is daarom ontwikkeld met de gebruikerservaring als leidraad. Het gebruik van templates en geautomatiseerde processen zorgt dat er veel werk uit handen wordt genomen.’ Wat Efficy CRM uniek maakt is het 360° atoommodel. Dit zorgt ervoor dat ongeacht vanuit welke entiteit de klant wordt benaderd, er altijd een volledig overzicht en historiek is van de klant, waaronder de gegevens, contacthistoriek, documenten, marketingcampagnes, etc. ‘De gebruiker hoeft daardoor nooit meerdere schermen te openen om over de actuele gegevens te beschikken. Dit zorgt voor een tevreden contact met de klant.’

Thuiswerken
‘Door de coronacrisis is het thuiswerken toegenomen en dat zal voor een groot deel ook zo blijven’, analyseert Arno. ‘Naadloos samenwerken betekent toegang hebben tot dezelfde informatie in realtime en waar dan ook. Ons systeem is ‘cloud based’ waardoor medewerkers overal en altijd beschikken over de klantgegevens. Zowel op de laptop, tablet als smartphone, de keuze is aan de gebruiker.’ Efficy CRM biedt managers alle tools om de activiteiten op te volgen. ‘Of het nu gaat om de verkoopkansen, klantcontacten of projecten, dankzij de projectmanagement- en rapportagemodules blijft ook het management op afstand up-to-date.’

Familie
Eén van de drie waarden bij Efficy is ‘We care’, zegt Arno. ‘Door middel van korte lijnen en vaste aanspreekpunten (accountmanager, support, projectleider en trainer) kennen we de klant. De klant wordt lid van de Efficy-familie en wordt betrokken bij de roadmap via webinars, de klantendag en kleinere events waar feedback en in gesprek gaan centraal staan. De activiteiten van onze klanten, zoals TOPA Verpakking (industrie), Zorgdomein (gezondheidszorg) en Accedis (IT), in diverse sectoren bewijzen de flexibiliteit van ons systeem.’ Dit alles is mogelijk dankzij de 200 medewerkers op vijf verschillende locaties in Europa, waaronder een volledig team in Utrecht. ‘Met regelmatig gamingavonden, raclette, sport- en andere activiteiten, geldt voor Efficy ‘We care’ dan ook evenzeer voor de medewerkers.’ 

< Alle thema's