Bedrijf Online: Laat je goud niet liggen

Ze zijn niet alleen al vijftien jaar sportmaatjes, maar bundelen ook al drie jaar hun technische- en marketing skills. Erik Vissers (52) en Jeroen van Krimpen (46) vormen een bevlogen team dat zorgt voor de beste resultaten. ‘Net als bij squashen’, lacht Erik. ‘Ik doe mijn stinkende best en Jeroen wil per se winnen.’


Uitgave: Juli-Aug 2019
Thema’s: E-commerce Software Marketing

Twee vakidioten, twee disciplines. Samen gevoegd om mensen, processen en systemen te verbinden. Het gezegde ‘werk uit handen nemen’ mag wat hen betreft gerust letterlijk genomen worden: ‘Doe administratief zo min mogelijk met de handen’, is hun visie. ‘Maak ruimte vrij om te doen waar je écht goed in bent.’

Gemiste kans
Het valt hen namelijk op dat veel waardevolle gegevens in het mkb geen doeltreffende plek binnen de bedrijfsprocessen krijgen. Bijvoorbeeld vanwege drukte of te weinig investeringsbudget. ‘Begrijpelijk, maar een gemiste kans’, reageren de specialisten die om die reden Bedrijf Online oprichtten. ‘Bedrijfsinfo kun je namelijk veilig online beschikbaar stellen en daarvoor hoef je niet eens van de bodem af opnieuw te investeren.’ Beiden zien mogelijkheden voor onder andere tijdregistratie, voorraad-, verkoop- en andere bedrijfsinformatie. Dit levert tijds- en geldbesparing op, minimaliseert minimaliseert fouten en verschaft een 24/7 toegankelijkheid. Ook biedt het inzicht in de voorraad van een bedrijf. ‘De ondernemer hoeft bovendien zijn oude software helemaal niet overboord te gooien’, voegen Erik en Jeroen eraan toe. ‘We zorgen vanuit bestaande systemen voor een veilige in en output van data.’

Hallo
Bedrijf Online ontsluit informatie en koppelt systemen voor een efficiënter werkproces. Erik is de bouwer, de softwareontwikkelaar die op zijn twaalfde net zo lang op een oude microcomputer codes bleef intikken totdat ineens het woord ‘hallo’ verscheen. Compagnon Jeroen is de online marketeer en web-ontwikkelaar, de man van oplossingen en resultaten. ‘Net als bij squashen’, lacht Erik. ‘Ik doe mijn stinkende best om de bal te raken en Jeroen wil per se winnen.’ Samen zien ze het als hun missie om het regionale mkb te ondersteunen bij digitale processen die de efficiency verhogen: ‘Ondernemers, ga aan de slag, laat je goud niet liggen.’

Tekst: Jeanette van Haasen
Fotografie: Kees Bennema

< Alle thema's