De eerste editie van de awardshow en netwerkavond Business Awards Baronie van Breda was een groot succes. Daarom wordt hier in 2019 een vervolg aan gegeven. Een nieuw thema, nieuwe kandidaten en een nieuwe avond boordevol netwerkmogelijkheden, muziek, amusement en culinaire versnaperingen. We spreken met Wim de Haas, Ingrid van Kasteren en Sandra van Es, bestuursleden van Business Awards Baronie van Breda.
Grote Kerk
Ingrid: ‘De tweede editie van Business Awards Baronie van Breda vindt plaats op 26 maart 2019. Net als vorig jaar is de Grote Kerk in Breda het decor van de awardshow. Tijdens de awardshow wordt regionaal ondernemerschap gevierd. Er is een aantrekkelijk programma met entertainment en er is volop gelegenheid tot netwerken. Maar het draait bovenal om de bekendmaking van de winnaar van de Business Award!’
Belangrijke rol
‘Het thema van Business Awards Baronie van Breda 2019 is ‘How smart is your business - Hoe digitaal is uw succes?’, vertelt Wim. ‘De winnaar van de Business Award vervult een belangrijke rol op het gebied van digitalisering en smart business. Organisaties ontkomen niet aan de digitale transformatie. Deze transformatie biedt enorme kansen, maar vraagt ook een vernieuwende manier van werken en communiceren. Hierin spelen digitale technologieën een dominante rol. Denk aan artificial intelligence, virtual reality, innovatieve apps, robotics en 3D-printing.’
Eeuwige roem
Sandra vult aan: ‘Speel je slim in op de digitale transformatie? We roepen onderscheidende ondernemingen uit onder andere Breda, Oosterhout en Etten-Leur op om zich kandidaat te stellen voor de Business Award. Het winnen van de award levert eeuwige roem, exposure én media-aandacht op. Het zal bovendien een extra boost geven aan alle betrokkenen van je onderneming.’