David Savage lanceert The Experience of Customers (TEOC)

Commercieel strateeg David Savage begint het nieuwe jaar met het lanceren van zijn nieuwe bedrijf 'The Experience of Customers (TEoC)'.


Ma 8 Jan 2018

Na jarenlange ervaring in de wereld van Sales, Marketing, Innovatie en Gedragsverandering gaat David Savage zich volledig focussen op het creëren van positieve, memorabele en (her)haalbare klantbelevingen.

Door middel van consulting, workshops, training en tooling wil David Savage bedrijven helpen met het ontwikkelen en implementeren van acquisitie- en retentieprogramma’s en het ontwikkelen en uitrollen van belevingscentra. Door oprechte en relevante aandacht kunnen veel bedrijven significant meer realiseren dan ze nu voor elkaar krijgen.

Zoals leiderschap goeroe Stephen Covey ooit zei, 'You have to water the flowers
you want to grow'. Dat is de inspiratie achter 'Make Your Customers Matter', de mantra van David Savage en zijn bedrijf. De vraag is alleen: hoe? Dat begint met communicatie. Wil je een afspraak? Neem dan contact op met The Experience of Customers en beleef zelf wat TEoC voor jouw bedrijf en klanten kan betekenen.

It's all about the experience... the questions we ask, the stories we tell, the change we
become.

< Alle nieuwsberichten