Efficy bevestigt haar snelle Europese groei door de overname van de Zweedse datagestuurde marketingprovider APSIS

Efficy, de toonaangevende Europese CRM (Customer Relationship Management) provider, kondigt vandaag de overname aan van de Scandinavische data-driven marketingprovider APSIS van Norvestor, een Noorse private equity firma.


Ma 30 Aug 2021

Hiermee breidt Efficy haar Scandinavische aanwezigheid uit en zet het haar ambitie verder om tegen 2024 een marktaandeel van 5% van de Europese CRM-markt te
bereiken.

APSIS bedient wereldwijd bijna 3000 klanten en met de lancering van APSIS One in 2019 biedt APSIS haar klanten een all-in-one marketingplatform met krachtige tools voor marketingautomatisering, e-mailmarketing en on-site personalisatie.

APSIS CEO, Emma Dyga:
"Wij zijn zeer verheugd over de overname van APSIS door Efficy en zijn blij dat we ons kunnen aansluiten bij een snelgroeiend bedrijf met grote ambities in Europa. Ik geloof dat wat we met APSIS One hebben opgebouwd, voor Efficy nog een stukje van de puzzel kan zijn om haar ambities op de Europese markt waar te maken."

Voor Efficy is deze transactie de vierde overname in minder dan een jaar tijd, waardoor de Europese groep haar bereik aanzienlijk kan vergroten en haar aanwezigheid in Europa kan versterken. Met APSIS breidt Efficy haar personeelsbestand uit tot meer dan 500 personen, verspreid over 18 vestigingen in Europa.

Efficy CEO, Cédric Pierrard:
"De overname van APSIS' data-gedreven marketing platform verbreedt ook Efficy's product portfolio waardoor Efficy een one-stop-shop wordt voor bedrijven die op zoek zijn naar een CRM-oplossing. Digitale betrokkenheid is een belangrijk onderdeel van klantrelatiebeheer, de APSIS-technologie biedt de klanten van Efficy een hele nieuwe wereld van mogelijkheden."

< Alle nieuwsberichten