Holla Advocaten genomineerd voor B2B Marketing Award

Holla Advocaten en AFAS Software strijden op 15 maart tijdens het B2B Marketing Forum om de B2B Marketing Award 2018. Voor de negende keer organiseert het Forum de B2B Marketing Award in Nederland. Afgelopen jaar ging ServiceNow met de prestigieuze award naar huis.


Di 20 Feb 2018

De marketingdoelstelling van de Merkkrachtcampagne #dekoplopers van Holla Advocaten is om de naamsbekendheid in de Brainport regio (Eindhoven) te vergroten. De campagne laat op een eigentijdse en toegankelijke manier zien wat succesvolle ondernemers en professionals motiveert. In een speciaal voor de videocampagne ontwikkelde auto met camera worden professionals uit de zakelijke top geïnterviewd. ‘Met de #dekoplopers campagne zet Holla Advocaten een mooie multichannel case neer met een duidelijke doelstelling en een goede aanpak’, zegt de jury. ‘De creativiteit van de campagne laat zich onder andere zien in een crossmediale strategie.’

Concurrentie heeft Holla Advocaten van AFAS Software. In de genomineerde campagne zet AFAS continue en relevante aandacht voor een belangrijke doelgroep van AFAS centraal. Doel van de campagne is om in contact te komen met deze doelgroep en de klantrelatie met hen door de inzet van relevante content te verstevigen. ‘Het AFAS-verhaal is een mooie en complete business case, vanuit een brede bedrijfsuitdaging opgepakt. Ze zijn zich er van bewust dat de gehele organisatie, mensen, processen en afdelingen, betrokken moeten zijn bij de implementatie van zo’n strategie’, meent de jury.

De jury
De nominaties zijn gekozen door de vakjury bestaande uit voorzitter Ment Kuiper, directeur CustomerTalk, Nord van de Mosselaer, Demand Generation Manager B2B bij Tele2 Nederland, Jan van Ginkel, Uitgever Management Team bij MT Mediagroep en Cathelijne Quarré- Bijleveld, Director of Field marketing bij Snow Software.

Pitch en uitreiking
De twee kanshebbers staan op het podium op 15 maart in Duin & Kruidberg in Santpoort. Ze gaan de strijd met elkaar aan tijdens het B2B Marketing Forum. Het publiek bepaalt samen met de jury wie er wint.

Over de B2B Marketing Award
In 2010 introduceerde B2B marketingbureau spotONvision de B2B Marketing Award in Nederland. Voornaamste reden was om meer aandacht te krijgen voor B2B marketing in ons land. Tegelijkertijd was er een sterke behoefte om onderling goede voorbeeldcases en ervaringen in de business-to-business uit te wisselen.

< Alle nieuwsberichten