Landelijke radiocampagne van Voldaan over goed fatsoen

Voldaan is sinds 16 september op de landelijke radio te horen met een campagne. De campagne is vooral geënt op ‘goed fatsoen’.


Do 19 Sep 2019

Algemeen directeur van Voldaan Tim Zoete verklaart: ‘We zien dat er in onze sector, die niet gereguleerd is, veel opportunisten rondlopen. Die verkopen contracten met een looptijd van meerdere jaren. Als een klant zich dat realiseert is het te laat en moet hij een ongelofelijke som betalen om het contract te laten ontbinden. Vaak wordt er ook een borgstelling tussen gemoffeld of andere secundaire zekerheden. Bij Voldaan zal je dat nooit zien. We zijn ook superduidelijk over de kosten van onze dienstverlening. Daarin zijn we uniek. Alle andere partijen (ook bancaire) rekenen achteraf nog extra kosten voor late betaling of non-betaling. Dat vinden wij gewoon niet netjes. Voor klanten, zeker in ons segment, zijn deze voorwaarden vaak niet goed te overzien. Daarom willen wij ze graag attenderen op onze toezegging dat wij zakendoen met goed fatsoen.’

Dat Voldaan zakendoet met goed fatsoen, blijkt ook uit het Erkend MKB Financier keurmerk dat zij onlangs verwierven. Tim: ‘Het keurmerk is een bekroning op ons harde werk van de afgelopen jaren. Omdat we met meerdere banken samenwerkingen zijn aangegaan, wisten we wel dat het goed zat met onze processen en filosofie. Het is dan helemaal mooi als je dat ook met een keurmerk kan aantonen!’

Het in 2014 opgerichte Voldaan is in vijf jaar tijd uitgegroeid tot een cruciale speler binnen het segment van niet-bancaire financiering. Het Brabants fintechbedrijf neemt facturen over van zzp’ers en mkb-bedrijven met een jaaromzet tot 5 miljoen. Dankzij vergaande en innovatieve digitalisering is Voldaan in staat om aanvragen van zowel nieuwe als huidige klanten binnen 24 uur te accepteren. Hun sign-on app, waarin klanten de benodigde documenten kunnen aanleveren, is wereldwijd uniek. 

< Alle nieuwsberichten