‘We zijn een sterke internationale direct marketing partij die al jaren diverse klantwensen op gebied van het vergroten van naamsbekendheid, het versterken van relaties en het ondersteunen van marketingcampagnes vervult. Met zowel Clipper als IGO-POST hebben we een stevige positie verworven in het indirecte en directe kanaal. De strategische koers van onze groep is gericht op marktverbreding en het vergroten van onze voetprint in geheel Europa’, meldt Frans-jozef Maas, CEO van de Plato Groep. ‘Het full service karakter van Compacon, waarbij dienstverlening, accountmanagement, ontzorging en creativiteit centraal staan, sluit goed aan bij onze visie om de volle breedte van de markt te kunnen bedienen. Met Compacon bedienen we een marktsegment dat aanvullend is op onze huidige activiteiten. We zijn dan ook verheugd Compacon binnen onze groep te mogen verwelkomen’, aldus Frans-jozef.
‘Voor Compacon is deze samenwerking een prachtige stap om de grenzen verder te verleggen. Als onderdeel van de Plato Groep hebben we een springplank naar een groot internationaal netwerk van Europese vestigingen en zijn we klaar om onze activiteiten ook internationaal verder uit te rollen’, aldus Ton Löbker, CEO van Compacon. ‘Daarnaast ben ik er van overtuigd dat schaalgrootte, integraal supply chain management, internationalisering en klantgerichte (IT)processen dé succesfactoren zijn voor de toekomst. Door de samenwerking met de Plato Groep creëren we, naast alle synergievoordelen, voorwaarden waardoor we ons succes verder kunnen uitbouwen. We kijken dan ook met veel vertrouwen en ambitie naar onze gezamenlijke toekomst’, eindigt Ton.