Thema: Pakketvervoer

Bekijk alle thema’s >
Thumbnail

DPD: Van A(zië) tot B(est)

April 2010

Hard werken, goed luisteren naar de klant en excelleren in operationele kwaliteit bepalen volgens Robert van Straaten het succes van DPD. Deze visie heeft geresulteerd in een bijzondere expertise op het vlak van pakketen expresszendingen.

Lees verder
Thumbnail

DPD Pakketservice zicht dicht op de klant

Aug-Sept 2010

Op de juiste manier invulling geven aan de ambities van het bedrijf door te luisteren naar de wensen van onze klanten. dat is volgens Michaël van Ooijen (50), CEO van de internationale pakketvervoerder, waar het bedrijf zich in 2010 op richt.

Lees verder
Thumbnail

DPD Pakketservice: duurzaam, nuchter en innovatief

Feb 2011

In deze financieel uitdagende tijd doet DPD Pakketservice het goed;v sterker nog, de organisatie heeft een fantastisch jaar achter de rug. Monique van Groeninge, Directeur finance & administration, over de succesformule van DPD.

Lees verder
Thumbnail

Parcel4me: Meer business met een ophaalpunt

Sept-Okt 2014

Trots op uw webshop, maar minder blij met de bezorging van de bestelde pakketjes? Parcel4me bedacht een vernuftige ophaalbox die met een simpele applicatie geopend kan worden. Een pakketje ophalen waar men wil, wanneer men wil. Thuisblijven hoeft niet meer.

Lees verder
Thumbnail

DPD: Geloof in continuïteit en lange termijn

Nov-Dec 2015

In de vitrine tegenover de bezoekersbank in het DPD kantoorgebouw, prijkt een voetbalshirt met de handtekeningen van alle Willem II-spelers. Het onderstreept de warme band tussen DPD Pakketservice en de Tilburgse voetbalclub. Een langetermijnrelatie die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen en profijt.

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven